“الهام صفوی زاده” با مخاطبان رادیو همسفر شد

۲۶اردیبهشت،

همدل و همسفر شدن در اجرا و برنامه های رادیویی جزو شاخصه های اصلی کار من است.

“الهام صفوی زاده” مجری برنامه “جمعه ایرانی” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، گفت: با بچه های رادیو زندگی می کنم و معتقدم شاید صمیمیت بیشتر آنها به سبب نبود تصویر و پویایی این عزیزان مربوط می گردد.

وی افزود: شاید عده ای با داشتن یک تصویر و یا به نوعی دیده شدن، رفتاری متفاوت را با مخاطب در پیش گیرند ولی مردم با شنیدم یک برنامه و یا یک صدا دیگر چهره آن گوینده و هنرمند را نمی بینند و فقط به کلام او توجه می کنند.

“صفوی زاده” تصریح کرد: بنابراین فکر می کنم یکی از دلایل صمیمیت بیشتر مردم با رادیو نبود تصویر باشد و همین سبب سبب همسفر شدن مجری و مخاطب می گردد.

*چهارچوب تلویزیون تعریف دیگری دارد

این مجری برنامه های شبکه های تلویزیونی با اشاره به تفاوتهای اجرا در تصویر و رادیو، گفت: گوینده و مجری در رادیو، با توجه به وجود تصویر و رعایت بسیار از اصول ظاهری و بسیار متفاوت از کار در رادیو است.

وی ادامه داد: معتقدم در رادیو فقط صدا و کلام هنرمندان سبب جذب مخاطب و ارتباط آنها با یکدیگر می گردد و خوشبختانه و در حال حاضر فضای “جمعه ایرانی” بسیار دوست داشتنی است.

“صفوی زاده” خاطر نشان کرد: “جمعه ایرانی” خوشبختانه بسیاری از فاکتورهای یک برنامه شاخص و فاخر را دارد و همه فعالان آن با عشق کار می کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی رضا هاشمی:

    با سلام و احترام این جانب مجموعه نفیسی از هنرمندان رادیو آماده نموده ام اما برای تکمیل نیاز به کمک مادر خانم صفویزاده سر کار خانم تاج نیا دارم لطفآ پیام من را برسانید . با سپاس هاشمی همراه ۶۰۳۱ ۳۲۴ ۰۹۱۲

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.