الهلال را ببریم ۹۰ درصد صعود خواهیم کرد/ میزبانی بسیار خوب الهلال را در تهران جبران می کنیم

۲۰فروردین۱۳،

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر الهلال عربستان را در تهران ببریم، ۹۰ درصد صعودمان از این گروه حتمی خواهد شد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی را مقابل الهلال عربستان در تهران پیش رو داریم و باید از حداکثر توانمان استفاده کرده و از پیروزی قبل مغرور نشویم تا موفق شوم چون الهلال به لحاظ دوندگی و تکنیک در سطح بسیار خوبی است.
هواداران استقلال هم باید بیایند و تیم خودشان را حمایت کنند چون با این برد ۹۰ درصد صعودمان از این گروه حتمی خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود: آرزو می کنم با حضور گرم هواداران استقلال این بازی خانگی را ببریم. فقط طرفداران خوب استقلال بدانند که اگر هر چیزی را به داخل زمین پرتاب کنند، ناظر AFC گزارش خواهد کرد که این مسئله هم به ضرر تیم و هم هواداران خواهد بود. هواداران ما باید در این بازی صبور باشند و کاملا حرفه ای رفتار کنند تا با کمک آنها موفق شویم.

وی در مورد شانس پیروزی الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: الهلال هم در تهران شانس پیروزی دارد. به هر حال الهلال تیم بزرگی است و مثل استقلال یکی از افتخارهای آسیا است و نباید آنها را دست کم بگیریم و فکر کنیم که چون در خانه آنها پیروز شده ایم، از الان در تهران هم برنده هستیم.

ماجدی تصریح کرد: الهلال در خط میانی و حمله بسیار قوی است و خوب و هماهنگ عمل می کند و سرعت بالایی هم دارد و اگر ما می خواهیم از این بازی استفاده بهینه کنیم، باید روی خط دفاع آنها کار کنیم چون نقطه ضعف آنها قلب خط دفاع الهلال است که بسیار شکننده و قابل نفوذ است. در واقع پاشنه آشیل الهلال قلب خط دفاع آنها است که باید از این نقطه ضعف بزرگ استفاده بهینه را ببریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد میزبانی الهلال گفت: میزبانی آنها بسیار خوب بود فقط در ورزشگاه عربستان می خواستند پذیرایی ویژه ای از کاروان تیم استقلال داشته باشند که کم درایتی شد و به ما سخت گذشت چون پلیس عربستان یک سری قوانین داشت که دست و پا گیر بود و مشکل ساز شد اما در مورد هتل، ‌اسکان، غذا و زمین تمرین میزبانی آنها بسیار خوب بود.

وی افزود: ایرانی ها به میهمان نوازی شهره می باشند و قصد داریم میزبانی خوب آنها را جبران کنیم، به همین سبب یکی از بهترین هتل های ایران را برای اسکان آنها در نظر گرفته ایم. سعی می کنیم معرفت و شخصیت ایرانی ها را به رخ آنها بکشیم و بهترین میزبانی ممکن را از کاروان الهلال داشته باشیم.

ماجدی خاطرنشان کرد: در پایان یک خواهش ویژه از مطبوعات و رسانه ها دارم،‌ از آنها خواهش می کنم به استقلال نگاه ویژه ای داشته باشند و روی نکات ضعف تیم آنقدر تأکید نکنند و اجازه بدهند مردم از نمایش خوب و نتیجه ای که استقلال در عربستان گرفت، لذت ببرند. مطبوعات و رسانه ها نکات منفی را از یاد ببرند تا روحیه بازیکنان و هواداران خراب نشود و استقلال بتواند نتایج خوبی کسب کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.