الیویرا: سپاهان فقط یک تیم خوب نیست

تونی الیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی اظهار کرد: تمام بازی‌های لیگ برتر سخت است و ما به این امر کاملا واقفیم که فردا یک بازی سخت در برابر تیم سطح بالایی مثل سپاهان داریم. این تیم قهرمان ایران است و سپاهان نه فقط یک تیم منظم بلکه یک باشگاه پیشرفته با سازمان‌دهی قوی است.

وی در همین خصوص افزود: در فصل پیش دیدیم که بسیاری از بازیکنان کلیدی این تیم از سپاهان رفتند. سپاهان با وجود نبود این بازیکنان باز هم قهرمان ایران شد و هم‌اکنون می‌بینیم که در صدر جدول است. در حالی که یک بازی کمتر نیز دارد.

الیویرا تصریح کرد: بنابراین ما یک بازی بسیار سخت در برابر تیم قدرتمند سپاهان داریم اما مثل تمام بازی‌ها مردانه بازی خواهیم کرد و آماده هستیم که قدرت خود را به سپاهان تحمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: همان طور که می‌دانیم تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی از هواداران بسیار خوبی برخوردارند و هواداران این دو تیم رابطه خیلی خوبی با یکدیگر دارند وا میدوارم فردا نیز به ورزشگاه بیاید و تیم‌های محبوب خود را تشویق کنند.

الیویرا گفت: واقعا خاطره تلخی از بازی با ذوب آهن دارم چرا که خیلی بد به این تیم باختیم و در آن زمان ذوب آهن شرایط خیلی بدی داشت و ماتوانستیم یک بالن اکسیژن به این تیم هدیه کنیم تا نفس بکشد اما یقین دارم که ذوب آهن نیز در آینده خیلی قوی‌تر خواهد شد.

الیویرا در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید فکر می‌کنید تراکتورسازی نسبت به اوایل فصل چه تغییراتی کرده است گفت: ما بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم و از نظر بازیکن نیز در مضیقه بودیم و بازی تدارکاتی کمی نیز داشتیم و من یادم می‌آید که سپاهان در همان محل اردوی ما نیز حضور داشت اما نسبت به اوایل فصل تیم ما خیلی بهتر شده است و فکر می‌کنم که ایده‌های جدیدی در تراکتورسازی پیاده شده است اما هنوز کارهای زیادی در پیش داریم.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی با سپاهان محرومی نداریم اما فردین عابدی و محمد ابراهیمی مصدوم هستند.

وی درخصوص احسان حاج صفی گفت: حاج صفی در بازی با ذوب آهن اصلا خوب کار نکرد و یک پنالتی حساس را از دست داد و سید صالحی، کریمیان و حاج صفی بازیکنان حرفه‌ای هستند که امسال با قوت در خدمت باشگاه خود هستند و از تراکتورسازی دفاع می‌کنند.

الیویرا تصریح کرد: لیگ امسال تفاوت‌های زیادی با فصل‌های پیش داشته است و همان طور که می‌بینیم تیم رده اول جدول با تیم هشتم از نظر امتیازی زیاد اختلافی ندارند و اعتقاد دارم سپاهان و استقلال یکی از شانس‌های قهرمانی هستند و تراکتور هم می‌خواهد از کورس قهرمانی خارج نشود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: برای من بسیار جالب است که برای اولین بار در این کنفرانس خبری شاهد حضور خانم‌های خبرنگار نیز هستم که برای من بسیار جالب و تحسین‌برانگیز است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.