الکس فرگوسن iبه جیمز باند: بیا منچستر!

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سه شنبه, ۲۳ آبان ساعت ۱۹:۵۹ کافه‌سینما

کافه‌سینما-  سر آلکس فرگوسن  از این iبه بعد باید مواظب جان خودش باشد چون با کاری که iبه تازگی کرده، شکی نیست که نامش در فهرست قربانیان جیمز باند قرار گرفته!

به گزارش تفسیری کافه سینما iبه نقل از خبر ورزشی، داستان از آنجا آغاز شد که مربی شیاطین سرخ در هواپیمایی که او را از انگلستان iبه آمریکا می‌برد، با مادر دنیل کریگ، هنرپپیشه‌ای که از سال ۲۰۰۶ iبه این طرف نقش جیمز باند را بازی می‌کند، برخورد کرد. در طول گفت‌وگویی که این دو در این مسافرت داشتند، فرگوسن از همه جا بی‌خبر، iبه مادر کریگ گفت که پسرش هر وقت که بخواهد، می‌تواند iبه اولدترافورد بیاید و درهای این ورزشگاه همیشه iبه روی او باز است. آقای سرمربی حتی فکرش را هم نمی‌کرد که این دعوت سخاوتمندانه، نه تنها با استقبال روبه‌رو نشود بلکه پاسخ منفی بدون معطلی خانم کریگ را iبه همراه داشته باشد. مادر اولین جیمز باند بلوند تاریخ سینما، iبه فرگوسن گفت که پسرش هرگز چنین کاری را نخواهد کرد. چون یکی از طرفداران پر و پا قرص رقیب‌شان، لیورپول است!

فرگوسن با این کارش بدون شک سنت‌شکنی کرده، چون بعید است تا پیش از این، یک منچستری از یک لیورپولی دعوت کرده باشد که iبه اولدترافورد بیاید، چون دشمنی و رقابتی که بین این دو تیم و حتی هوادارانش وجود دارد، در میان هیچ دو تیم دیگری در انگلستان دیده نشده. خود فرگوسن در مورد این ماجرا iبه روزنامه سان گفته: «من دنیل کریگ را می‌شناسم. تنها مشکلی که در مورد او وجود دارد، این است که او طرفدار لیورپول است. وقتی در ماه سپتامبر (شهریور) داشتم iبه نیویورک پرواز می‌کردم، مادرش هم در هواپیما با من همسفر بود. من iبه او گفتم که یک بلیت برای دنیل کنار گذاشته‌ام تا هر وقت می‌خواهد iبه اولدترافورد بیاید. آن‌وقت او طوری iبه من نگاه کرد که انگار روی سرم شاخ دارم و بعد در جواب من گفت که فکر نمی‌کند دنیل دوست داشته باشد iبه ورزشگاه یونایتد برود». قابل توجه اینجاست که دانستن این موضوع که دنیل کریگ یک لیورپولی همه‌عیار است، چیزی از علاقه فرگوسن برای دیدن فیلم تازه جیمز باند با نام اسکای‌فال کم نکرده و سببش هم این است که هر دوی آنها اسکاتلندی می باشند. فرگوسن در این‌باره گفته: «او باید iبهترین جیمز باند تاریخ باشد. او اسکاتلندی است. همه می‌گویند که او بسیار خوب است».

مریم جلالی

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.