الگوی تلاش علمی آینده، جهاد علمی امروز است

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون آموزشی وزارت iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: الگوی تلاش علمی آینده جهاد علمی امروز است.

به گزارش تفسیری گروه علمی،پزشکی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از  وب­دا دکتر محمد علی محققی در مراسم بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: مفهوم تلاش علمی و جهاد علمی با هم متفاوت است، جهاد علمی دستیابی iبه نقطه های درخشان، آرمانهای مقدس، مرجعیت علمی و قطع وابستگی در همه شئون سلامت است.
 
وی تصریح کرد: در ادبیات آموزش عالی امروز کشور ما، موضع مقاومت و پایمردی شناخته شده است.
 
معاون آموزشی وزارت iبهداشت با بیان اینکه قبل چراغ راه آینده است، بر بنا نهادن پایه های فعالیت بر پایه ایمان، اخلاص و تلاشهای توام با اخلاق و معنویت تاکید کرد.
 
دکتر محققی افزود: برگزاری این مراسم در این موقعیت، برگ زرینی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان است که نشان از پربار بودن مفهوم تلاش در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی تصریح کرد: دستاوردهای بسیاری در ربع قرن تلاش قبل حاصل شده و آنچه بدست آمده شایسته تقدیر است.
 
وی افزود: جا دارد در این مراسم نمادین از تلاشهای خالصانه بانیان خیر و پیشکسوتان سلامت کاشان که نقش تاثیر گذاری در این جهت داشته اند قدردانی شود.
 
وی اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ انقلاب سربلند بوده است و  در برابر ناملایماتی  که iبه ما تحمیل شده پایداری خواهد کرد.
 
دکتر محققی از همهی دانشگاهیان خواست iبه یاری خداوند متعال، عزم خود را برای دستیابی iبه آینده روشن و نقطه های درخشان استقلال و خودکفایی جزم کنند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.