الگوی مناسب جهت مهار حامل های انرژی

۳۰ام بهمن ،

بیمارستان حضرت رسول یکی از الگوهایی است که در مدیریت مصرف انرژی اقدامات خوبی انجام داده است.

دکتر بیگلر، معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از هدفمندی یارانه ها و رشد حامل های انرژی در بیمارستانها، دانشگاه های علوم پزشکی توانستند بخش عمده ای از اتلاف انرژی موجود در مراکز خود را مدیریت کنند.

وی گفت: یک سری از مراکز، سیستم های تاسیساتی تازه جایگزین سیستم های تاسیساتی فرسوده شدند و در بعضی مراکز نیز به سمت استفاده از انرژی های رایگان ازجمله سلول های خورشیدی حرکت کردند.

بیگلر تصریح کرد: بیمارستان حضرت رسول، سیستم تاسیساتی خود را طوری بهینه و استاندارد کرده است که مصرف انرژی در این بیمارستان با وجود اینکه حامل های انرژی افزایش یافته ولی در این بیمارستان پرداختی های ما از نظر ریالی کمتر از قبل از اجرای هدفمندی یارانه ها بوده است.

معاون توسعه و منابع این دانشگاه اظهار کرد: بیمارستان حضرت رسول یکی از الگوهایی بوده که توانسته است در مدیریت مصرف انرژی اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان فیروزگر، هاشمی نژاد و بیمارستان سینا جزو بیمارستان هایی می باشند که الگوی مناسبی جهت مهار حامل های انرژی و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی انجام داده اند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.