امام جمعه بشرویه : ارتقای بصیرت عمومی از مهمترین نتایج یادواره شهدا است

حجت الاسلام ˈمحمد شمس الدین ˈ در یادواره شهدای نیروی انتظامی بشرویه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد افزود : امروز ایران در کانون حمله جریان اسلام ستیزی قرار دارد.

وی اظهار داشت : اگر ما کانون توجه رسانه های خبری دنیا هستیم و نگاه عمیق دنیا و به خصوص دشمنان اسلام به نظام ما خیره مانده به خاطر اقتداری است که کشور ما به

واسطه آن در راس کشورهای اسلامی قرار گرفته است .

امام جمعه بشرویه اضافه کرد : اکنون دشمنان می دانند که جنگ نظامی در مقابل ایران بی نتیجه خواهد بود به همین دلیل به شیوه های مختلف سعی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند .

حجت الاسلام شمس الدین گفت : نشر و گسترش ارزشهای انقلاب اسلامی ایران در دنیا و آگاهی و هوشیاری مردم ایران در جلوگیری از نفوذ اندیشه ها و باورهای ضد دینی غرب سبب شده تا دشمنان افکار و عقاید جوانان ما را نشانه بروند .

وی ادامه داد : گرامیداشت شهدا به مناسبتهای مختلف و تداوم یاد و خاطره آنان در اذهان نسل جدید در استحکام و تقویت باورها و ارزشهای ملی و مذهبی آنان نقشی موثر را ایفا می کند .

امام جمعه بشرویه افزود : کشور ما در دنیا به عنوان بزرگترین حاکمیت شیعی شناخته می شود که با تقدیم بیش از سیصد هزار شهید در دوران جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل ابر قدرتها ایستاد و اکنون نیز با پیشرفت در سایر عرصه های علمی ، فناوری و دفاعی دشمنان را به هراس انداخته است . ۱۱۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.