امام جمعه بم: دفاع مقدس مدال افتخار ملت آزاده ایران است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈقاسم دانشیˈ امروز جمعه در جمع نمازگزاران بم، با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: به فضل الهی توطئه شوم دشمنان در راستای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی به خود آنها برگشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای دفاع مقدس، گفت: دشمن تصرف چند روزه ایران اسلامی را در سر می پروراند و از حضور روحیه ولایی و انقلابی ملت ایران غافل بود.

خطیب جمعه بم به توان نظامی صدام و حمایت همه جانبه جهان استکبار از وی اشاره کرد و گفت: با وجود برتری نظامی طرف مقابل، این روحیه ولایی و انقلابی و پیروی از دستورات رهبر کبیر انقلاب بود که روند جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

وی افزود: اکنون ایران مقتدر اسلامی در اوج قله های عزت و اقتدار ایستاده و کسی را یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این توان و پشتوانه مردمی نیست.

امام جمعه بم، تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس را خوش یمن دانست و گفت: دانش آموزان و دانشجویان باید تلاش کنند تا در جبهه علم و دانش هم دشمن را از صحنه خارج کنند.

وی همچنین اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: مسلمانان ساکت ننشستند و نخواهند نشست و در این راستا لازم است تا سران کشورهای اسلامی همسو با خواست ملت ها عکس العمل نشان داده و جرات جسارت مجدد را به شیطان صفتان ندهند.

همچنین امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح، ادوات نظامی و رژه موتورسواران در بم برگزار شد.ک/۲

۸۱۲۵/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.