امام جمعه مشهد: انتخابات آزاد فقط در ایران برگزار می‌شود

۱فروردین ۱۳،

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در اولین نماز جمعه امسال در حرم رضوی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران در تداوم حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های نظام با شرکت هر چه گسترده‌تر در این انتخابات استکبار جهانی را مستاصل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان با تشدید تحریم‌های اقتصادی، معیشت ملت را هدف گرفته و در صدد فلج کردن ایران اسلامی بودند ولی مردم با مقاومت در برابر این تحریم‌ها، دشمنان را بیش از پیش درمانده و پیچاره کردند.

علم الهدی افزود: ملت ایران در ۳۴ سال قبل مردانه در برابر توطئه های گوناگون معاندان ایستادند و آنها را در نیل به اهداف خصمانه خود ناکام گذاردند.

وی بیان کرد: دشمنان با ترفندهایی نظیر آزاد نبودن انتخابات در صدد جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی و کاهش حضور آنان در عرصه‌های انتخابات می باشند ولی بدون شک به اهداف سوء خود نمی‌رسند.

امام جمعه مشهدگفت: ایران اسلامی تنها کشور جهان است که مردم در آن آزادانه در عرصه انتخابات حضور می‌یابند و به فرد و یا اشخاص مورد نظر خود رای می‌دهند. رهبر معظم انقلاب، تکلیف ما را در مقابله با ترفندهای دشمنان به خوبی تبیین کردند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.