امام جمعه مشهد با بازماندگان زلزله ارسباران ابراز همدردی کرد

آیت الله‌ سیداحمد علم‌الهدی روز دوشنبه در مناطق زلزله‌زده ارسباران حضور یافت و خواستار صبر و شکیبایی از خداوند متعال برای حادثه‌ دیدگان شد.

وی در جمع اهالی روستای شخملو و زینگ آباد از توابع شهرستان ورزقان، ضمن دیدار چهره به چهره با مردم منطقه، امدادرسانی مردم و دولت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نباید به وضعیت موجود اکتفا کرد چرا که چنین چادرهایی قابلیت اسکان در شرایط سرما را ندارند.

امام جمعه مشهد با تأکید بر شتاب بخشی در احداث خانه‌های مردم زلزله‌زده و اسکان دایمی بازماندگان، اظهارکرد: چادرهای اسکان موقتی که در اختیار زلزله‌ زدگان قرار گرفته است، با فرا رسیدن زودرس فصل سرما دراین منطقه دیگر کارایی نخواهند داشت.

آیت الله علم‌الهدی افزود: دولتمردان باید به نجابت و صبوری مردم این منطقه احترام گذاشته و در روند احداث خانه های تخریب شده سرعت عمل داشته باشند.

وی با بیان اینکه حجم خسارات وارده و گستردگی مناطق زلزله‌زده روند امدادرسانی و احداث خانه‌های مردم را با کمی مشکل رو به رو کرده است، گفت: با این حال دولت نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت مردم داشته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم مشهد نیز همراه با مردم سراسر کشور با ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی خود با هموطنان آذری ابراز همدردی کرده اند.

۷۲۳۲/۵۸۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.