امام جمعه موقت اصفهان:رزمایش پیامبر اعظم ۷ قدرت سپاه اسلام به استکبار جهانی را نشان داد

شنبه ۱۷ تیر – ۰۶:۴۷:۲۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – امام جمعه موقت اصفهان گفت: رزمایش پیامبر اعظم ۷ که الهامی از جانب خداوند بود، قدرت سپاه اسلام به استکبار جهانی را به خوبی نشان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه استکبار جهانی متوجه شده که نمی‌تواند با ایران اسلامی بجنگند، اظهار کرد: رزمایش سپاه که الهامی از جانب خداوند بود، قدرت سپاه اسلام به استکبار جهانی را به خوبی نشان داد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته رجزخوانی‌های بسیاری درباره ایران کرده بود، اما با به نمایش درآمدن قدرت موشک‌های شهاب یک، دو ، سه و خلیج فارس، اسراییل متوجه شد چنانچه قصد کوچک‌ترین حرکتی بر علیه ایران داشته باشد، یک روزه چیزی از آن باقی نمی‌ماند.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دشمن به این حقیقت پی برده که دیگر قدرت نظامی حرف آخر را نمی‌زند، بلکه بیداری مردم و ایمان آنها به خدا قدرت بسیاری به آنها داده، به گونه‌ای که ستون استکبار را سست کرده است.
وی یادآور شد: اما با تمامی قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با خطر جدی تهاجم فرهنگی روبرو هستیم که باید در این زمینه بسیار مراقب باشیم.
میردامادی افزود: امروز ده‌ها هزار سایت و امواج ماهواره‌ای علیه ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی وجود دارد که باید در برابر آن بیدار باشیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه دانشمندان و محققان بیشتری به سمت اسلام گرایش پیدا کرده‌اند، گفت: آمریکا از داشتن بمب اتم برای ایران نمی‌ترسد بلکه ترس و وحشت آنها از بیداری اسلامی و توجه کشورهای دیگر به انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه جهان باید آماده فراهم سازی شرایط ظهور امام زمان(عج) باشد، اظهار کرد: با ظهور امام زمان (عج) پرچم اسلام به دست انسانی معصوم و کامل می‌رسد و دنیا پر از عدل و داد می‌شود.
وی با اشاره به ایام شعبانیه و تولد حضرت امام زمان (عج) گفت: امام زمان(عج) در زمان حاضر به مانند یک خورشید پشت ابر که از تمام رفتار و گفتار ما آگاه است و نور حیات بخش ایشان به مردم می‌رسد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۷۱۸۴۷۲۴۴۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.