امام خمینی(ره) اتحاد در خط ولایت را رمز پیروزی می‌دانستند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی گفت: امام خمینی(ره) اتحاد دانشجویان مسلمان در خط ولایت را رمز پیروزی می‌دانستند و ما در شرایط فعلی نیز معتقدیم، اتحاد بیش از پیش برای مقابله با استکبار و انحرافات لازم است.

“سامان نیازی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تعالی و پیشرفت در دانشگاه‌ نیازمند اسلامی شدن و توجه به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: پس از اسلامی شدن، تقویت روحیه انقلابی و استکبارستیزی در اولویت است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دانشگاه مبدا همه تحولات است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های امام (ره) وحدت حوزه و دانشگاه بود که امروز اهمیت این موضوع در بحث علوم انسانی بومی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکید داشتند که دانشگاه باید سیاسی باشد، اظهار داشت: ایشان غیرسیاسی کردن دانشگاه‌ها را پروژه استعماری می‌دانستند و معتقد بودند که دانشگاه باید در اموری که کشور به آن احتیاج دارد، دخالت کرده و مسائل را رصد و پیگیری کنند.

نیازی با بیان اینکه جنبش دانشجویی در برابر انحرافات ایستادگی می‌کند، گفت: دشمنان و بدخواهان و منحرفان بدانند، اسلام دین مستند به برهان و متکی به منطق است و به تبع آن، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نیز دارای منطق و هم‌چنین پشتوانه عظیم مردمی است.

وی با اشاره به نقش و برکات وجود مقدس ولایت فقیه در کشور، ابراز داشت: امام خمینی(ره) اتحاد دانشجویان مسلمان در خط ولایت را رمز پیروزی می‌دانستند و ما در شرایط فعلی نیز معتقدیم، اتحاد بیش از پیش برای مقابله با استکبار و انحرافات لازم است.

نیازی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: پیام ما به مستکبران و قدرت‌های پوشالی این است که ما شما چند کشور را جامعه جهانی نمی‌دانیم و جنبش دانشجویی مسلمان که در راس آن بسیج دانشجویی قرار دارد، هیچ‌گاه اجازه زورگویی و یاوه‌گویی را به کشور و انقلاب عزیزمان را نخواهد داد و مطمئن باشند که هر ظلمی پایان‌پذیر است و توصیه ما به آن‌ها این است که به مشکلات حل نشدنی خود بپردازند که حداقل بیشتر از این در دنیا منفور نشوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.