امام خمینی لحظه پایان حیات رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد

‘حسین موسوی’ نماینده مجلس در منطقه ‘هرمل – بعلبک’ واقع در شرق لبنان در گفتگو با ایرنا به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به موضع صریح امام در قبال رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به تحولات منطقه ای و جهانی می توان دریافت که نظریه زوال رژیم صهیونیستی امروز در آستانه تحقق قرار گرفته و لحظه ریشه کن کردن این رژیم ظالم فرا رسیده است.

وی افزود: امام خمینی با طرح این نظریه، امید تازه ای را در جان مستضعفان، ملت های آزاده و کشورهای عربی، اسلامی منطقه و جهان روشن کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به حجم فشارهای خارجی علیه ایران اظهار کرد: همه این فشار به علت مواضع حمایتی ایران از قضیه فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

موسوی تأکید کرد: جمهوری اسلامی از مواضع خود در برابر سیاسیت های ظالمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی دست برنخواهد داشت و از حمایت قضایای عربی – اسلامی منطقه عقب نشینی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: ایران از بدو انقلاب تاکنون همچنان در کنار جنبش های آزادی بخش ملت ها در راستای کسب عدالت، آزادی و استقلال قرار گرفته است.

نماینده مجلس با اشاره به سیر تحولات و تغییرات منطقه گفت: روند این تحولات هیچ گونه تأثیری در رویکرد سیاست خارجی ایران نسبت به قضایای منطقه و جهان ندارد چرا که ایران اسلامی به شرق و غرب جهان متکی نیست و تنها به راه اصیل و پاک محمدی تکیه دارد.

موسوی ادامه داد: مواضع امام در برابر آمریکا، با هدف دفاع از امت اسلامی در مواجهه با حملات تجاوزگران بوده و این مواضع برخاسته از دیدگاه انبیاء، رسل و صالحان است.

وی افزود: ما ایران را کشور قوی، با ثبات و با عزم و اراده و متکی بر مردم و خدا می دانیم و عقیده داریم تبلیغات سیاسی و رسانه ای علیه آن، هیچ تأثیری در ادامه حمایت آن از قضیه فلسطین و گروههای مقاومت منطقه ندارد.

خاورم.*۲۰۲۳**۱۰۳۰**۱۷۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۱۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.