امان از بی محلی یکی بیاد منو دستگیر کند!

یک عضو حاشیه ای حزب مشارکت خواستار آن شد که دادستان(؟) وی را بازداشت و بدون محاکمه، زندانی کند.
«ح-ز» که چند سال پیش سعی کرد در میان خوانندگان جایی برای خود پیدا کند اما ناکام ماند، نامه ای خطاب به «دادستان» – که معلوم نیست منظور از آن کیست- نوشته و البته به جای ارسال به مقام مسئولی، آن را در صفحه فیس بوک و فضای مجازی منتشر کرده مبنی بر اینکه «عاجزانه تقاضا دارم بنده را هر گونه که صلاح می دانید و به هر جرمی که مناسب تشخیص می دهید دستگیر نموده و بازداشت نمایید و نیازی هم به محاکمه نیست من کتباً اتهامات وارده را می پذیرم.»
وی خواستار آن شده که پس از بازداشت با مصطفی تاج زاده هم سلول شود.
یادآور می شود ماهانه چند مقاله و اظهارنظر از تاج زاده در سایت های وابسته به حزب مشارکت منتشر می شود لابد حاکی از این است که نسبت به او خیلی سخت گیری می شود!
۲ سال پیش انتشار ویدئویی از اظهارات تاج زاده در جمع هم حزبی هایش -کسانی نظیر عبدالله رمضان زاده- شوک وسیعی در میان اعضای حزب مشارکت ایجاد کرد. تاج زاده در این ویدئو که در فضای مجازی منتشر شد، اذعان می کند که به عنوان کسی که سالها در وزارت کشور ستاد انتخابات فعالیت کرده، تقلب آن هم در حد ۱۱ میلیون را ناممکن می داند.
ادعای تقلب سنگ بنای فتنه و آشوب ۸ ماهه در سال ۸۸ و به تعبیر محمد علی ابطحی (معاون خاتمی در زمان ریاست جمهوری) اسم رمز آشوب بود.
«ح-ز» طی چند سال اخیر تحرکاتی را برای سوژه قرار گرفتن از سوی مراکز قضایی و امنیتی انجام داد اما مورد اعتنا قرار نگرفت.
منبع :کیهان


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.