امتیاز علمی برای چاپ مقاله در مجله علمی پزشکی قانونی

۰۸م آذر ،

مجله علمی پزشکی قانونی دارای رتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور است و چاپ مقاله در این نشریه برای ارائه کنندگان آن امتیاز علمی به همراه دارد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مجله علمی پزشکی قانونی با مطالبی در زمینه‌های پزشکی قانونی، ژنتیک، سم‌شناسی قانونی بالینی و دارویی، روان‌پزشکی قانونی، جنین شناسی و سقط جنین، اخلاق پزشکی، سرولوژی، موتبیدیتی و مورتالیتی به دنبال درمان یا عدم درمان در کلیه رشته‌های تخصصی پزشکی، دندانپزشکی قانونی، طب فیزیکی و توانبخشی، قصور پزشکی و سایر رشته‌های علوم پزشکی، جرم‌شناسی و بررسی صحنه جرم و سایر زمینه های علوم پزشکی و حقوقی مرتبط با علوم پزشکی است که به منظور ارتقای دانش پزشکان و کارشناسان حقوقی و پژوهشگران به صورت فصلنامه منتشر می شود.

مجله علمی پزشکی قانونی مقالات پژوهشی، مروری و گزارش مورد با موضوعات مطرح شده را که پیش‌تر در مجله دیگری منتشر نشده باشد، چاپ می کند. کلیه پژوهشگران، پزشکان، کارشناسان و نویسندگان مقالات علمی می توانند مقالات خود را با توجه به ضوابط و شرایط مندرج در نشریه و نیز سایت سازمان برای چاپ در این نشریه علمی ارسال کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.