“امدادگران” از مقام امدادگران تجلیل می کنند

جام جم آنلاین: گروه جامعه و زندگی شبکه جهانی صدای آشنا ویژه برنامه “امدادگران” را به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ تهیه و تولید کرده است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “امدادگران” با هدف تجلیل از مقام امدادگران در جامعه، مخاطبان را با فعالیت و نوع کار این افراد تلاشگر، آشنا می کند.

معصومه ذباح سردبیر، شیدایی نویسنده، نازیلا نظمی تهیه کننده، حمیدرضا رضایی گوینده، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“امدادگران” را روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

پاسخ به شبهات اعتقادی در “رواق حکمت”

گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا با برنامه جدید “رواق حکمت” به بررسی، تحلیل و پاسخ شبهات اعتقادی می پردازد.

“رواق حکمت” با هدف بررسی و تحلیل و پاسخ شبهات اعتقادی و پاسخگویی به سوالات دینی مخاطبان می پردازد، ضمن آنکه در هر قسمت برنامه، یک سایت پاسخگو به سوالات دینی معرفی خواهد شد و مخاطبان می توانندسوالات خود را مطرح کرده و پاسخ خود را از برنامه بگیرند.

حجت الاسلام اسکندری ، دکتر میرباقری و قاسمی، کارشناسان این برنامه اند.سید داود عطایی نویسنده و سردبیر، فروغ وزیری زاده تهیه کننده و سمیرا سجادی گوینده و نویسنده، دراین برنامه همراه مخاطبان هستند.

“رواق حکمت” را شنبه ها و یکشنبه ها ساعت ۰۵:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۰:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.