امدادگران جمعیت هلال احمر استان ، حضوری فعال در منطقه سیل زده بهشهر دارند

ˈمهدی ولی پور ˈ شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بهشهر اظهار داشت: در پی بارندگیهای شدید شب گذشته و امروز و جاری شدن سیلاب در شهرهای ساری، قائم شهر، بابل، بهشهر و گلوگاه امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران بلافاصله پس از دریافت گزارشهای اولیه به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به آسیب پذیری گسترده در بهشهر، مرکز ثقل عملیات امداد و نجات بر این شهر متمرکز شد و بیش از ۱۵۰تن از افراد اعم از امدادگر و پرسنل جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری بیش از ۱۰دستگاه آمبولانس، ۳۰ دستگاه خودروی امدادی و ۶۵ دستگاه موتور پمپ های لجن کش و تخلیه آب در مناطق مختلف بهشهر مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در خصوص خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر گفت: تخلیه آب از ۲۰۰ واحد مسکونی و تجاری، مشارکت در بازگشایی معابر و ارائه کمکهای امدادی اولیه به بیش از دوهزار نفر و انتقال مصدومان به مراکز درمانی از جمله اقدامات تیمهای امدادی در ساعات اولیه بروز حادثه بوده است.

ولی پوربا اشاره به خسارات ناشی از سیلاب به ۳۸۹ خانوار در شهرستان بهشهر افزود: توزیع ۳۵۰ کیلو نایلون، دوهزار قوطی انواع کنسرو،۶۸۰ کیلو قند و شکر، ۲۴۰ قوطی روغن نباتی، ۵۰۰ بسته چای و هزار کیلو برنج از دیگر خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان به آسیب دیدگان سیلاب در شهرستان بهشهر بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:با توجه به مفقود شدن تعدادی از شهروندان، تیم آنست (سگهای تجسس) هلال احمر استان در منطقه حضور فعال دارد .ک/۳

۷۳۳۱/۴۰۲

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.