امداد رسانی یگان‌های نیروی زمینی ارتش به حادثه دیدگان زلزله

یکشنبه ۲۲ مرداد – ۰۵:۵۸:۱۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – در پی وقوع زلزله ۶٫۲ ریشتری که عصر دیروز(شنبه) شهرستان‌های اهر و ورزقان استان آذربایجان شرقی را لرزاند، یگان‌های پشتیبانی، امدادی و تکاور لشگر ۲۱ حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی ارتش از همان ساعات اولیه با حضور در منطقه به کمک آسیب دیدگان و مجروحان این حادثه پرداختند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امیر سرتیپ دوم میر بیرنگ، فرمانده لشگر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) با اعلام این خبر گفت: در مرحله نخست عملیات امداد و نجات ابتدا گردان تکاور لشگر ۲۱ به استعداد ۱۵۰ نیروی ویژه و آموزش دیده امدادی با تجهیزات کامل به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با توجه به تخریب ساختمان‌ها و تاسیسات و قطعی خطوط ارتباط تلفن ثابت و سیار در مرحله دوم عملیات امداد و نجات؛ گردان مخابرات لشگر ۲۱ تبریز نیز به منطقه حادثه دیده اعزام شد.
فرمانده لشگر ۲۱ حمزه سید الشهدا (ع) در ادامه ضمن تاکید بر آمادگی کامل بیمارستان ۵۲۲ نیروی زمینی ارتش در تبریز جهت پذیرش و کمک رسانی به مجروحان و آسیب دیدگان زلزله گفت: در مرحله سوم امدادرسانی؛ یگان بهداری لشگر ۲۱ نیز با تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی همچنین گفت: امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش از همان لحظات اولیه پس از وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی، اوامر لازم جهت امدادرسانی لشگر ۲۱ تبریز و کلیه مراحل امداد و نجات نیروی زمینی ارتش در منطقه حادثه دیده را صادر کردند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۲۱۷۵۸۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.