امداد رسانی به مسافران با بیمه مسافرتی

بینا- امروزه مخارج پرهزینه درمانی و پزشکی مسافرین خارج از کشور یکی از چالشهای پیش روی هموطنان گرامی می باشد.
به گزارش بینا، علی خدادادیان معاون فنی شرکت بیمه سامان با بیان این مطلب تصریح کرد: بروز حوادث غیر مترقبه از جمله بیماری، نیاز به خدمات اورژانسی، پزشکی و دندانپزشکی و تهیه دارو از جمله مواردی است که جذابیتهای سفر را تحت تاثیر قرار می دهد. حال آنکه نیاز به این فوریتهای پزشکی با توجه به هزینه های بالای این خدمات در کشورهای دیگر باعث بروز چالشهای بسیاری برای هموطنان گرامی می گردد. از اینرو بیمه مسافرتی با پوشش دادن چنین حوادثی، سفر ایمنی را برای شهروندان فراهم می‌کند.
خدادادیان با اشاره به پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور توسط این بیمه‌نامه اظهار کرد: پرداخت هزینه های بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و دارو های تجویز شده از جانب پزشک در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور از جمله خدمات قابل ارائه توسط این بیمه‌نامه است.
وی بروز حادثه یا بیماری ناگهانی را یکی از حوادث غیر قابل پیش‌بینی سفردانست و اظهار کرد: بیمه مسافرتی سامان این امکان را فراهم می‌آورد تا در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه شده، انتقال به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور محل اقامت خود صورت گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت و یا وخامت حال بیمه شده، ممکن است بیمه شده به نزدیک ترین مرکز درمانی به وسیله آمبولانس و یا سایر وسایل نقلیه انتقال یافته و یا در شرایط حادتر به کشورش بازگردانده شود.
بیمه مسافرتی سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی ودندانپزشکی، تاخیر در حرکت هواپیماها و گم شدن چمدان ها را پوشش می دهد وهمچنین در زمان مفقود شدن بار یا سرقت مدارک ویا درصورت نیاز به مشاوره حقوقی به مسافران ایرانی امداد رسانی می نماید.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.