امداد رسانی بیمه مسافرتی سامان به مسافران خروجی

۰۶م اسفند ،

امداد رسانی بیمه مسافرتی سامان به مسافران خروجی | چاپ |
یکشنبه ۰۶ اسفند ساعت ۱۶:۱۱

بینا- مدیر بازاریابی و برند شرکت بیمه سامان از پرداخت ۳۵ مورد خسارت بالای ۱۰۰۰ یورو در سال ۲۰۱۲ به مسافرین خارج از کشور خبرداد.
به گزارش بینا،  سروش مساواتی در این رابطه توضیح داد: بهره‌مندی از بیمه‌ مسافرتی سامان سبب شد تا بیمه‌گذاران این شرکت بدون پرداخت هیچ هزینه‌‌ای در کشورهای خارجی و با توجه به موارد تحت پوشش این بیمه نامه، تحت درمان قرارگیرند. بر اساس این گزارش با توجه به نیاز مسافرین خارجی به کمکهای امدادی و پوششهای بیمه ای در سفرهای زیارتی، تجارتی و تفریحی، بیمه گذاران بیمه سامان پس از بروز بیماری و اقدام جهت معالجه در کشورهای خارجی و نیز ضمن تماس و اعلام اتفاق به بیمه سامان توانسته اند بدون پرداخت هیچ هزینه ای در کشور های مقصد تحت درمان قرار گیرند و پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شوند. این هزینه ها که بالغ بر ۷ میلیارد ریال در سال ۲۰۱۲ بوده توسط بیمه سامان پرداخت شده است.
وی افزود: بیمه سامان در راستای وظایف اجتماعی خود مبنی بر خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات بیمه ای به هموطنان گرامی و با بهره گیری از بهترین سرویسهای خدمات رسانی در کلیه نقاط جهان، با راه اندازی باجه فروش بیمه مسافرتی در شعبه بانک سامان فرودگاه امام خمینی (ره) این امکان را برای آن دسته از  هموطنانی که قبل از سفر بیمه مسافرتی خود را تهیه ننموده اند، فراهم آورده تا نسبت به خرید بیمه نامه مسافرتی در زمان خروج از این ترمینال اقدام نمایند. در این راستا مسافرین گرامی که نتوانسته اند بیمه مسافرتی خود را از نمایندگان، شعب و یا آژانسهای مسافرتی معتبر تهیه نمایند،می توانند با مراجعه به بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند.
بیمه مسافرتی سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی ودندانپزشکی، هزینه های ناشی از تاخیر در حرکت هواپیماها و گم شدن چمدان ها را پوشش می دهد و همچنین در زمان مفقود شدن بار یا سرقت مدارک و یا درصورت نیاز به مشاوره حقوقی به مسافران ایرانی امداد رسانی می نماید.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.