امروزه به یمن مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس نیاز به منابع غربی نداریم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: امروزه به یمن مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس نیاز به منابع غربی نداریم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران دکتر حسین اردستانی مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در آیین رونمایی از ۴ عنوان کتاب دفاع مقدس که در سالن اجتماعات پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: امروز رونمایی از ۴ عنوان کتاب را داریم که پژوهش‌های بسیار خوبی بر روی آن انجام شده که دو نویسنده درخصوص آن توضیح می‌دهند.  
 
وی افزود: کتاب اطلس خوزستان در جنگ ایران و عراق جز کتاب‌هایی است که ناظر این کتاب امیردریاوان شمخانی و بر روند جنگ در خوزستان از ابتدا تا انتهای جنگ بوده است.  
 
دکتر حسین اردستانی با اشاره به کتاب جنگ ایران و عراق و نظریه جنگ عادلانه اضافه کرد: در این کتاب بحث‌های اخلاقی و انسانی در جنگ مطرح شده است و مقایسه‌ای در عدالت و اندیشه سیاسی غرب انجام شده است.  
 
وی با اشاره به رونمایی از کتاب همسفر اثر مجید سانکهن تصریح کرد: این کتاب درباره شرح مختصری از زندگینامه شهید موسوی است که با انگیزه در جبهه‌های حق علیه باطل ظاهر شده بود و بسیار مثمرثمر عمل کرده بود.  
 
مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به اهمیت مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس در راستای تولید کتاب‌های این حوزه افزود: امروزه به یمن این مرکز کتاب‌های مهمی را منتشر کردیم که بسیار مفید است و نیازی به منابع غربی نداریم.

وی افزود: چهارشنبه رونمایی آزمایشی سایت داشتیم و در آینده رونمایی رسمی سایت در دو بخش انگلیسی و عربی را خواهیم داشت تا بتوانیم مخاطبین را با متون اساتید جنگ آشنا کنیم.  
 
وی در پایان با اشاره به کتاب جنگ ایران و عراق از دیدگاه فرماندهان صدام خاطر نشان کرد: در بخش ترجمه آثار بسیار خوبی را داشتیم که آنچه ترجمه کردیم درخصوص دیدگاه فرماندهان و ژنرال‌های صدام در جنگ تحمیلی است که نتیجه مدیریت آقای حیدری است.  

انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.