امروز اصلاح‌طلبان را مساوی فتنه‌گران می‌دانند/ اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه ما اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادیم، گفت:‌ امروز اصلاح‌طلبان را مساوی فتنه‌گران می‌دانند.

به گزارش تفسیری خبرنگار احزابممتازنیوز، مصطفی کواکبیان در همایش ملی تبیین طرح مناسک با بیان اینکه اصلاح‌طلبان دغدغه اسلام، انقلاب و نظام را دارند،‌ گفت:‌ از لحاظ بین‌المللی در شرایط خوبی قرار نداریم و کشورهایی همچون لیبی، مصر و … که به تازگی انقلاب نموده‌اند علیه کشور ما قطعنامه حقوق بشری صادر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت وضع اقتصادی را تدبیر می‌کرد، ادامه داد:‌ نباید‌ همه تقصیرها را به گردن تحریم‌ها بیاندازیم؛ دولت‌های پیشی فنر ارز را نگه داشته بودند اما این دولت فنر آن را آزاد نمود و قیمت ارز به یکباره جهش پیدا نمود.

کواکبیان با طرح این ادعا که وضعیت اداری کشور خوب نمی باش، گفت: از لحاظ فرهنگی نیز در وضعیت مطلوبی قرار نداریم و ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از اتباع کشورمان در خارج از کشور زندانی می باشند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری ضمن انتقاد از تعطیل نمودن خانه احزاب ادامه داد:‌ اوضاع کشور باید تغییر کند و تغییر نیز فقط با حضور اصلاح‌طلبان امکان‌پذیر خواهد بود و با انزوا و گوشه‌نشینی نیز هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه روش اصلاح‌طلبی،‌ روش امام حسین و انبیاء است، ادامه داد: طرح مناسک را به خاطر تجربه تلخ سال ۸۴ ارائه نمودیم چرا که من معتقدم ما اصلاح‌طلبان احمدی‌نژاد را تحویل جامعه دادیم.

کواکبیان ضمن انتقاد از تعدد کاندیداهای اصلاحات در دوره‌های پیش ریاست جمهوری ادامه داد:‌ باید عقل جمعی به کار گرفته شود و خاتمی نیز اولین اولویت ماست.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: امروز اصلاح‌طلبان را مساوی فتنه‌گران می‌دانند.

وی با بیان اینکه اصلاحات زنده است، تصریح کرد: اگر از کاندیدایی غیراصلاح‌طلب حمایت کنیم، مرگ سیاسی است اما اگر دولت آینده اصلاح‌طلب بود باید از اصولگرایان معتدل نیز در مدیریت کشور استفاده نمود.

کواکبیان با بیان اینکه ما خوشحال می‌شویم حصرها برداشته شود و زندانیان سیاسی نیز آزاد شوند، اظهار داشت:‌ شرط اصلی حضور رعایت قانون انتخابات است و باید جلوی سوءاستفاده‌گری‌ها گرفته شود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان خاطرنشان نمود:‌ این همایش ملی بوده و خواسته‌اش اجماع اصلاح‌طلبان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.