امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده‌اند

غلامعلی محمدی در نشست مدیران کل زندان‌های کشور تأکید کرد: امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده‌اند بنابراین نیاز است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع این ظرفیت قانونی، کارگروهی در سازمان تشکیل دهیم.

امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده‌اند

به گزارش ممتاز نیوز، غلامعلی محمدی در همایش یک روزه مدیران ستادی و استانی زندان‌های سراسر کشورگفت: افق و آینده سازمان زندان‌ها را روشن می‌دانم؛ هرچند قرار نیست همه مشکلات زندان‌ها یکباره حل شود اما قطعا روزهای خوبی را رقم خواهیم زد.

وی همچنین عنوان کرد: جای یک دسته از مددجویان به واقع در زندان نیست؛ در این راستا خود ما در دورانی برای مجازات جایگزین حبس پیش‌قدم شدیم و خوشبختانه برای استفاده از این امکان، با خلأ قانونی نیز مواجه نیستیم.

محمدی در این رابطه اضافه کرد: امروز قضات هم پای کار آمدند بنابراین نیاز است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع این ظرفیت قانونی، کارگروهی در سازمان تشکیل دهیم.

رئیس سازمان زندان‌ها درباره ارفاقات قانونی به زندانیان نیز گفت: امروز مدیران ما در زندان و ادارات باید تمام همتشان را بکار گیرند که اصل شخصی بودن مجازات زندانی رعایت شود تا مبادا خانواده آنان نیز تحت تأثیر قرار گیرد. تأکید دارم نظارت بر اجرای پابند الکترونیکی به نحو دقیق و کیفی اجرا شود.

وی یادآور شد: به مدیران استانی و ستاد توصیه می‌کنم از محل صرفه‌جویی‌های سازمان، برای کارکنان امکانات رفاهی ایجاد کنید تا شأن و کرامت آنان و خانواده‌های‌شان بیش از اینها تأمین و رعایت شود.

گفتنی است نشست یک روزه همایش مدیران کل زندان‌های استانی کشور پنجشنبه، چهارم آذرماه با حضور غلامعلی محمدی، رئیس جدید سازمان زندان‌ها و نیز مدیران استانی و ستادی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.