امروز تنها یک شاهد در دادگاه کهریزک حاضر شد

۱۵اردیبهشت،

وکیل خانواده جوادی‌فرد از حضور معاون وقت نظارت بر زندان‌ دادستان تهران در دادگاه کهریزک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضاییممتازنیوز، صالح نیکبخت در جمع خبرنگاران دربارهٔ ششمین جلسه دادگاه کهریزک اظهار داشت: امروز تعدادی شهود به دادگاه احضار شده بودند که فقط سالارکیا معاون وقت نظارت بر زندان‌ها در دادگاه حضور یافت.  
 
وکیل خانواده جوادی‌فرد با بیان اینکه جلسه بعدی دادگاه روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، اذعان داشت: سعید مرتضوی هنوز فکر می‌کند که دادستان تهران است و مدام موضوعاتی را مطرح می‌کند که وقت دادگاه را می‌گیرد، از این رو مدام با تذکر قاضی روبرو می‌شود.
 
وی افزود: متاسفانه داعیه‌های دفاعی متهمان جامع و کامل نیست و سبب می‌شود که در هر جلسه دفاعیات خود را ادامه دهند.  
 
نیکبخت همچنین دربارهٔ عکس‌هایی که قرار است متهم ردیف دوم آنها را به دادگاه ارائه دهد، گفت: عکس‌هایی که حیدری‌فر اظهار می‌دارد مربوط به حضور خانواده موکلم در راهپیمایی‌ها است، کذب است و تا کنون این عکس‌ها به دادگاه ارائه نشده است.
 
وکیل خانواده جوادی‌فرد اظهار داشت: قرار است بقیه شهود در جلسات آینده در دادگاه حضور یابند؛ ما در حال حاضر از روند دادرسی راضی هستیم، ولی نتیجه دادگاه در رضایت واقعی خانواده‌های شکات تاثیر بسزایی دارد. 
 
وی همچنین دربارهٔ سبب ناراضی بودن مرتضوی از روند دادگاه تصریح کرد: از آنجایی که تاکنون روند دادگاه طبق مزاج مرتضوی نبوده از این رو از دادگاه ناراضی است. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.