امروز هوای تهران در شرایط سالم است

یوسف رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر بر غلظت تمام آلاینده ها به غیر از آلاینده های ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و ذرات معلق کمتر از ده میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

به گفته وی، امروز آلاینده منواکسید کربن با ۱۲ واحد افزایش نسبت به روز گذشته روی ۴۸، ازن با ۵ واحد افزایش روی ۵۰ و دی اکسید گوگرد با ۱ واحد افزایش روی ۴۰ قرار گرفته است.

رشیدی اظهار داشت: اما آلاینده ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون با یک واحد کاهش نسبت به روز گذشته روی عدد ۹۶ و آلاینده ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با ۶ واحد کاهش روی عدد ۶۴ ایستاده است.

مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تصریح کرد: در حال حاضر غلظت تمام آلاینده ها به غیر از ایستگاههای اقدسیه، شاد آباد، پارک قائم، دانشگاه علم و صنعت، شهرداری منطقه ۱۵، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم است .

وی افزود: گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف گاهی همراه با وزش باد است به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پر تردد و شلوغ در سایرنقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.