امسال بیش از گذشته چشم دنیا به این راهپیمایی دوخته شده بود / جوانان و نسل سوم انقلاب گزینه روی میز ملت ایران

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس رسانه ملی در تجمع راهپیمایان در میدان امام (ره):

مهندس ضرغامی گفت: امسال بیش از گذشته چشم دنیا به این راهپیمایی دوخته شده بود و شما مردم آگاه و با بصیرت نشان دادید که تهدیدات و تحریم‌ها هرگز نمی‌توانند ملت ایران را از آرمان‌های انقلاب جدا کنند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس رسانه ملی در تجمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان امام (رحمه الله علیه)؛ با تجلیل از ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و حق شناسی مردم فداکار و شهید پرور این استان گفت: امسال بیش از گذشته چشم دنیا به این راهپیمایی دوخته شده بود و شما مردم آگاه و با بصیرت نشان دادید که تهدیدات و تحریم‌ها هرگز نمی‌توانند ملت ایران را از آرمان‌های انقلاب جدا کنند. شما انقلاب را مانند فرزندی در آغوش گرفتید و با همه وجود آن را محافظت کردید.
 
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تبلیغات وسیع شبکه‌های ماهواره‌ای در طول سالیان گذشته گفت: دشمنان انقلاب به این وسیله تلاش کردند تا بین نسل‌های جدید و آرمان‌های اولیه انقلاب شکاف ایجاد کنند و امروز این جوانان و نسل سوم انقلاب‌اند که گزینه روی میز ملت ایران و بازوی پرتوان نظام در دفاع از آرمان‌ شهدا به شمار می‌روند.
 
آقای ضرغامی آزمایش موفق موشک دوربرد و تبریک رئیس‌جمهور را پاسخ قاطع به یاوه سرایی‌های دشمن دانست و گفت: حضور پرشکوه و استثنایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمریکا را تحقیر کرد.
 
رئیس رسانه ملی با اشاره به جنایات کم نظیر گروه‌های تکفیری در سوریه گفت: بدون تردید پشتیبانی و حمایت آمریکا عامل اصلی این جنایت‌های ضد بشری است در صورت قطع این حمایت‌ها و نیز عدم پشتیبانی ارتجاع منطقه، یک تیپ از لشکر صاحب الزمان(عج) استان اصفهان می‌تواند این تروریست‌ها و قداره‌بندهای جنایتکار را نابود سازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.