امسال بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سلامت ارسال شده است

۰۶م آذر ،

دبیر سومین جشنواره سلامت اعلام کرد امسال بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛دکتر فاطمه رخشانی مدیرکل آموزش سلامت و دبیر سومین جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره سوم سلامت تمام شده و نزدیک به ۹۰۰ نفر ثبت نام کردند ولی چون هر نفر ۴ اثر می تواند ارسال کند و اکثر اشخاص بین ۲تا ۳ اثر فرستاده اند لذا مهلت ارسال اثر را تمدید نکردیم تا بتوانیم آثار را داوری کنیم.
 
وی افزود: محورهای جشنواره رسانه های دیداری و شنیداری، دیجیتال و قسمت مربوط به آثار چاپی است که امسال اضافه شده است و قسمت های جنبی که پزشک خانواده و سالمندان می باشند.
 
وی ادامه داد: داوری آثار از هفته آینده آغاز می گردد و در مرحله ابتدایی آثاری که در تعریف های ما نیست کنار می روند، در مرحله میانی آثار توسط داوران بررسی و نهایی می شوند و سعی می کنیم نتایج را تا آخر آذرماه و اوایل دی ماه اعلام می کنیم تا در دوم بهمن ما جشنواره برگزار شود.
 
وی اظهار داشت: امسال تعداد برگزیده ها کمتر می گردد تا از معیارهای کیفی عبور نکنیم و اگر اثر برتری در بخشی نبود اعلام نمی کنیم و سعی می کنیم کل برگزیدگان از ۴۰ نفر بیشتر نشوند.
 
وی با اعلام برگزار نشدن بخش بین المللی جشنواره گفت: در بخش بین الملل هم اقداماتی انجام شده و بعضی از کشورها فقط اثر ارسال کرده اند و چون احتمال شرکت آنان در مراسم پایانی جشنواره کم بود روی برگزاری این بخش  امسال تاکیدی نداریم./ع


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.