امسال یک میلیون دانش‌آموز iبه اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

2-917.jpg

وزیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان کشور را پیشتاز حرکت‌های انقلابی و اسلامی توصیف نمود.

به گزارش تفسیری سرویس «آموزش و پرورش»، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ نمادین استکبارستیزی در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) با اعلام اینکه امسال یک میلیون دانش‌آموز iبه اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، اظهار نمود: بعضی دانش‌آموزان در این مسافرت با پاهای برهنه در مناطق عملیاتی حاضر می‌شوند که نشان از علاقه آنها iبه شهدا است.

وی با اشاره iبه سخن یکی از اتفاق‌دیدگان سانحه اخیر مبنی بر اینکه در صورت بازیابی سلامتی باز هم iبه اردوهای راهیان نور خواهم رفت، ادامه داد: بیش از هفتاد بار رسانه‌های خارجی بویژه بی بی سی از اعزام دانش‌آموزان iبه اردوهای راهیان نور ابراز نارضایتی ابراز نمودند.

دکتر حاجی‌بابایی اضافه نمود: مردم ایران امروز در حال عبور از قله‌های بسیار بلندی می باشند و iبه سبب بیان سخن حق در برابر استکبار جهانی متحمل دشواری‌های بسیاری می‌شوند.

وی خلاصه تحول بنیادین آموزش و پرورش را تربیت دانش‌آموزانی دانست که iبه خود، خانواده، معلم، دین و کشور خود افتخار نمایند و ادامه داد: قصد داریم دانش‌آموزانی همانند ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید دوران دفاع مقدس در آموزش و پرورش تربیت کنیم.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش اساس و ریشه رشد واقعی یک کشور است، تصریح نمود: آموزش و پرورش از این پس iبه دو دوره پیش و بعد از تحول بنیادین تعریف می‌شود زیرا در این تحول همهی مؤلفه‌های آموزش و پرورش دچار تغییر خواهد شد.

حاجی‌بابایی هدف تحول بنیادین را رفع دغدغه‌های خانواده‌ها در خصوص تربیت دانش‌آموزان توصیف و تصریح نمود: حضور دانش‌آموزان در همهی مشاغل مهم است اما تاکید اولیه آموزش و پرورش بر تربیت صحیح دانش‌آموزان می‌باشد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان نمود: دانش‌آموزان امروز با نواختن این زنگ اعلام نمودند که ایران با هیچ کشوری در دنیا سر جنگ ندارد و زیر بار زور هم نخواهد رفت و هرکس سیلی iبه ایران بزند از سوی دانش‌آموزان سیلی محکم‌تری دریافت خواهد نمود.

وی در پایان گفت: فرهنگیان سراسر کشور علی‌رغم همه توطئه‌ها جزو آرامش‌بخش‌ترین و استوارترین اقشار کشور می باشند و نسل آینده را iبه نیکی تربیت می‌کنند و این جای تقدیر دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.