امشب تهران و ۳۳۱ شهر و شهرستان نورباران می‌شود

۲۱ام بهمن ،

سراسر کشور همزمان با تهران رأس ساعت «۲۱:۰۰» امشب در ۳۳۱ شهر و شهرستان و همزمان در ۱۷ منطقه از میادین اصلی و مکان‌های عمومی شهر تهران نورباران می‌شود.

به گزارشممتازنیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در طلیعه سی‌و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نوای روحانی، دل‌انگیز و روح‌بخش‌ گلبانگ تـکبیر، ملت بزرگ و استوار ایـران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان طنین‌انداز می‌شود و با مدد دم قدسیایی شهدا و امام شهیدان، همراه با فریادهای «الله اکبر» ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از ملت‌های مسلمان و ستمدیده جهان، بر اندام نحیف استکبار جهانی و تمامی کاخ‌های ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را منهدم نموده و تحریم‌های یک‌جانبه استکبار را ناکام می‌گذارد‌.

بر این اساس، شامگاه امشب ۲۱ بهمن‌ ماه سراسر کشور همزمان با تهران رأس ساعت «۲۱:۰۰» در ۳۳۱ شهر و شهرستان و همزمان در ۱۷  منطقه از میادین اصلی و مکان‌های عمومی شهر تهران نورباران می‌شود.

ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی (شب ۲۲ بهمن) به یکباره می‌خروشد و از اقیانوس بیکران ملت به پا خواسته و مصمم ایران غریو فریادهای توفنده‌ «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را که تجلی‌بخش کلمه وحدت‌ و‌ وحدت کلمه‌ امت سربلند ایران اسلامی را سر می‌دهند.

«الله‌اکبری» که از اعماق وجود یکایک ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی به پا خواست و تمامی کاخ‌های ظلم ستمشاهی را ویران نمود.

«الله اکبری» که تمامی مرزهای جغرافیای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را در نوردیده ‌و به وسعت پهنه‌ پهناور زمین و تمامی قلوب عاشق حق و حقیقت گسترش یافت و به‌عنوان الگویی برتر در صدر نظام‌های سیاسی جهان قرار گرفت‌.

«الله اکبری»‌ که به‌عنوان پیام صلح‌ و ‌آزادی‌ و عدالت‌ و استکبارستیزی در بین کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان مورد پذیرش قرار گرفت‌.

«الله اکبری»‌ که امیدبخش دوستان و بیم‌دهنده دشمنان و نویدبخش طلوع ستاره‌‌ فجر انقلاب در پگاه صبح امید در آسمان پرفروغ ایران اسلامی است.

«الله اکبری» که تجلی‌بخش همبستگی عمومی اراده‌ و اتحاد ملی و انسجام اسلامی در سایه‌سار کلمه وحدت و وحدت کلمه است.

اینک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکـرانـه سـی و چهار سال افتخار و اقتدار آفرینی و با پشتوانه اراده‌های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران در آغاز ورود به سی و پنجمین سال از حیات طیبه و پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در شامگاه بیست و یکم بهمن‌ماه می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد، پشت بام منازل و اماکن و هیئت مذهبی، و در خیابان‌ها و کوچه‌ پس‌کوچه‌های شهرها و روستاهای سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند‌.

«الله اکبر»‌ ‌به سی و چهار سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه

«الله اکبر» ‌به سی و چهار سال ایستادگی و پایداری جانانه ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه «الله اکبر» ‌به سی و چهار سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران «الله اکبر» ‌به سی و چهار سال عزت و سربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین(علیهم‌السلام)

«الله اکبر» ‌به سی و چهار سال نقش‌آفرینی در جهت پویایی و استحکام نظام اسلامی؛ «الله اکبر»‌ به سی و چهار سال جهاد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر برای برافراشتن پرچم «لا اله الا الله»

 «الله اکبر» ‌به سی و چهار سال صیانت و حفاظت و حراست از ‌شعار انقلاب «‌استقلال‌، آزادی‌، جمهوری اسلامی»«الله اکبر»‌ به سی و چهار سال حماسه‌آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف برای تعیین سرنوشت کشور«الله اکبر» ‌‌به این همه شور و شوق که در اعماق قلوب ملت رشید ایران موج‌زنان تمامی نقشه‌های شوم استکبار ‌جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را نقش بر ‌آب می‌کند‌.

در پایان این اطلاعیه آمده است‌:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از ملت استوار و سربلند ایران اسلامی می‌خواهد تا بار دیگر در شامگاه ۲۱ بهمن و آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی  همزمان با نورافشانی، با بانگ رسای تکبیر، پیام انقلاب اسلامی را که همانا ( استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) است، سر داده و ضمن فریاد بانگ تکبیر پاسخ کوبنده به یاوه‌گویان جهانی به سرکردگی آمریکای ام‌‌الفساد و اذناب داخلی‌اش، وحدت و انسجام خود را با زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره‌‌ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن به اثبات برسانند و با تجدید میثاقی حماسی از اصل مترقی ولایت فقیه حمایت نموده و در راستای اطاعت از فرامین رهبری و حفاظت از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی لحظه‌ای از پای ننشینند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.