امضاء تفاهم نامه میان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و دانشگاه هنر

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دانشگاه هنر که نزدیک به ۳۰ سال است در عرصه آموزش هنرمندان گام برمی دارد، حمایت خود را از جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ بر اساس این تفاهم نامه که میان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر و بخش آموزشی جشنواره منعقد شد، کارگاه های آموزشی “تکنیک های عکاسی و فیلم سازی خلاق با تلفن همراه” در دانشگاه هنر برای دانشجویان و علاقمندان به این کارگاه ها برگزار می شود.
بنابراین گزارش؛ اولین کارگاه آموزشی از این دست در تاریخ سه شنبه ۹ آبان ماه در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار خواهدشد. هدف از برگزاری این کارگاه ها ارتقاء سطح  دانش هنری نسل جوان، شناسایی و کشف استعداد های جوان درحوزه فیلم و عکس، تعمیم و فراگیری فن عکاسی و فیلم سازی برای مخاطبین عام و ایجاد زمینه های مناسب برای شناخت و گسترش عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه است.
لامز به ذکر است؛ اصول کلی عکاسی و مستندسازی، تکنیک های ویژه عکاسی و فیلم برداری با تلفن همراه و چگونگی استفاده از ویژگی های خاص گوشی تلفن همراه برای عکاسی و فیلم سازی از جمله مواردی است که در کارگاه های اموزشی تدریس می شود.
همچنین؛ نمایش نمونه هایی از فیلم های ساخته شده با موبایل، معرفی چند نرم افزار و اپلیکیشن ویژه عکس و فیلم  در گوشی های همراه و ساخت فیلم کوتاه موبایلی توسط شرکت کنندگان و نمایش آنها نیز از دیگر برنامه های این دوره کوتاه آموزشی است.
لازم به ذکر است؛ که این کارگاه ها به صورت رایگان برگزار شده و در پایان کارگاه، گواهی شرکت در دوره به شرکت کنندگان اعطا می شود.
گفتنی است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.