امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و فرایبورگ آلمان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

اختصاصی/ در مسافرت هیئت‌پارلمانی آلمان iبه اصفهان صورت می‌گیرد

از اصلی‌ترین برنامه‌های این هیئت ملاقات با شهردار اصفهان است که قرار است در جریان این دیدار تفاهم‌نامه‌ای iبه عنوان قرارداد خواهرخواندگی بین دو شهر اصفهان و فرایبورگ آلمان iبه امضا برسد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران iبه اصفهان iبه نقل از علمی کارشناس تشریفات هیئت آلمان، هیئت نمایندگان آلمانی که بامداد امروز (یکشنبه ۷آبانماه) وارد تهران شدند، امروز ساعت ۹:۳۰ صبح عازم کاشان شدند و از باغ فین کاشان، خانه بروجردی‌ها، خانه طباطبایی‌ها، بازارتیمچه، و تپه‌سیلک بازدید نمودند.

این هیئت آلمانی هم اکنون در حال حرکت iبه سمت اصفهان می باشند تا از دانشگاه اصفهان بازدید iبه عمل آورده و با رئیس این دانشگاه نیز دیدار نمایند.

همچنین از اصلی‌ترین برنامه‌های این هیئت ملاقات با شهردار اصفهان است که قرار است در جریان این دیدار تفاهم‌نامه‌ای iبه عنوان قرارداد خواهرخواندگی بین دو شهر اصفهان و فرایبورگ آلمان iبه امضا برسد.

همچنین بازدید کلیسای وانگ و دیدار اسقف اعظم این کلیسا از برنامه‌های این مسافرت است که بعد از آن بازدید از اماکن تاریخی اصفهان در دستور کار این هیئت قرار می گیرد.

شایان ذکر است که این هیئت آلمانی شامل سه نماینده که شامل بیژن جیرسرایی نماینده ایرانی تبار پارلمان آلمان از حزب لیبرال دموکرات، آنگلیکا گراد از حزب‌چپ، توما فایست از حزب دموکرات مسیحی iبه همراه یک نفر دستیار و دو نفر از سفارت آلمان در ایران شامل خود سفیر و مترجم است.

همچنین قرار است نماینده اقلیت ارامنه جنوب ایران، روبرت بگلریان و حیدرزاده کارشناس میز آلمان از وزارت خارجه هم iبه این جمع پیوندند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.