امضای تفاهم نامه تشکیل کانون عالی مراکز تجاری

۱۸ام بهمن ،

انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران و کمیته اجرایی مراکز تجاری شهر مشهد تفاهم نامه همکاری تشکیل کانون عالی مراکز تجاری در سراسر کشور را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید عباسیان – رییس کمیته اجرایی مراکز تجاری شهر مشهد – با بیان این‌که اقتصاد شهر مشهد بر پایه توریست استوار است، اظهار کرد: از این رو وارد مباحث اقتصاد بازار شده تا جایی که ۵۱ درصد از هتل‌های ایران در شهر مشهد در بیش از ۲۵۰ مرکز تجاری در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: شرایط خاص اقتصاد مشهد رقابت در ساخت و ساز مراکز تجاری را بالا برده است به نحوی که حتی بسیاری از کالاهایی که تولید سایر شهرستان‌های کشور است در شهر مشهد متقاضیان به مراتب بیشتری دارد.

عباسیان با تاکید بر این‌که حضور توریست‌های خارجی نیز در بازارهای مشهد گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی فعلی ایجاب می‌کند با شرایط رشد بازارگردی را برای توریست‌های شهر مشهد فراهم کنیم.

رییس کمیته اجرایی مراکز تجاری شهر مشهد ادامه داد: در انجمن صنفی مراکز تجاری باید قوانین موجود را متناسب با وضعیت توریست گردی و بازارگردی تغییر دهیم.

وی در خصوص بازرسی اصناف از تخلفات موجود در مراکز تجاری بیان کرد: مواجه با بازرسی اصناف در خصوص تخلفاتی از قبیل گرانی بر عهده مدیریت مراکز تجاری این مدیران با افزایش ارائه خدمات از سوی این مراکز نقش بسیار حساسی دارد.

عباسیان همچنین بر نقش مدیران مراکز تجاری دربارهٔ حمایت از مشتریان گفت: در مراکز تجاری سراسر کشور باید شرایطی فراهم شود که اشخاص متخصص با رقابت قیمتی بر این مراکز حضور داشته باشند تا شاهد افزایش کیفیت و رقابت پذیری به نفع مشتریان باشیم.

به گزارش ایسنا، این تفاهم نامه در راستای تشکیل کانون عالی مراکز تجاری سراسر کشور با حضور انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران در کمیته اجرایی مراکز تجاری شهر مشهد به امضا رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.