امضای تفاهم نامه میان مرکز منطقه ای و ISC و دانشگاه علوم انتظامی

به گزارش اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دکتر ˈجعفر مهرادˈ گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که نشریات علمی دانشگاه علوم انتظامی توسط مرکز منطقه ای و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام منتشر شود.

وی به توانمندی های موجود در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و متخصصان آن پرداخت و افزود: نظر به تغییرات عمیقی که در این رشته صورت گرفته می توان به جهت میان رشته ای بودن تحصیلات در دانشگاه علوم انتظامی، برخی از دوره های این رشته را در دانشگاه علوم انتظامی تأسیس کرد.

مهراد ادامه داد: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم انتظامی تأسیس یک نظام ویژه در خصوص عملکرد پژوهش دانشگاه های پلیس در سطح جهان را پیشنهاد کرد که مورد تأیید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به علت تعاملات کاملا نزدیک و رسمی که بین ISC و دانشگاه های جهان اسلام وجود دارد، می توان با لحاظ کردن ملاحظات مربوط به علوم انتظامی از متخصصان و پژوهشگران کشورهای اسلامی نیز در رشته های مورد نیاز برای همکاری با دانشگاه علوم انتظامی دعوت به عمل آورد.

به گفته سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی میان دانشگاه علوم انتظامی و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام هفته آینده به امضاء می رسد.

علمی**۲۰۳۸**۱۵۴۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.