امکان پیروزی درجنگ نرم،رسانه ای و اقتصادی بدون حرکت مردمی کم است

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا،سیدمحمدحسینی جمعه شب درهمایش بسیجیان پایگاه ناحیه مقاومت میثم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) افزود:‌ انتظار از بسیج بیش از دیگران است ، بسیج با اعتقاد و ایمان حرکت می کند و به دنبال نام و نشان نیست.

وی اظهارداشت: امروز باید در مساجد محلات و روستاها از روحیه و انگیزه های الهی بهره برداری و مردم را آگاه کرد، اگر مردم آگاهی داشته باشند دشمن نمی تواند ضربه بزند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌دشمن با تمام قوا وارد می شود در جنگ نتوانست موفق شود لذا غیر مستقیم با تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای مختلف وارد شده است ،باید مراقب و هشیار باشیم .

وی افزود:‌ دشمن برای مقابله با موفقیت های جمهوری اسلامی ایران سعی می کند در مسایل اقتصادی برای ما محدودیت ایجاد کند،کنگره آمریکا جلسه می گیرد و به تصور خود می خواهد عرصه را برای ما تنگ کند .

حسینی اظهارداشت: مردم ما این آزمایشها را از سر گذرانده و از گردنه ها عبور کرده اند و با همراهی و همدلی می توانند بار دیگر نیز از گردنه های دشوار عبور کنند و به فرموده امام راحل ‘در مملکت اسلامی بن بست وجود ندارد.’

وی افزود:‌در مقایسه با اوایل انقلاب دستاوردهای بیشتری داریم در اول انقلاب ممکن بود وسایل مورد نیاز را از خارج وارد کنیم ولی امروز تولید کننده وسایل مورد نیاز خود هستیم و با وجود نیروهای متخصص و متعهد در کشور مشکلات را پشت سر می گذاریم .

در پایان این همایش بسیجیان برگزیده لوح تقدیر و جوایز خود را از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

همایش بسیجیان ناحیه مقاومت میثم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور بسیجیان در مجتمع فاطمه زهرا (س) در تهرانسر برگزار شد.

**۱۵۳۶**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۹۶۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.