امنیت را زینت بخش نوروز کنیم

۸فروردین ۱۳،

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به شعار نوروزی پلیس، رعایت قانون و احترام به دیگران توصیه کرد : با رعایت قوانین و مقررات طراوت بهار را دلپذیر تر و امنیت را زینت بخش نوروز کنیم.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ” مراد جعفری ” افزود: در ایام نوروز پلیس با بهره گیری از کلیه توان خود سعی دارد سهم خود را در تامین امنیت به نحو مطلوبی ایفا کند و انتظار می رود مثل همیشه همه اقشار مختلف جامعه نیز نقش خود را در تامین امنیت به خوبی ایفا کنند.
 وی با بیان اینکه پلیس با بیش از چهار هزار و ۱۲۰ گشت در ایام نوروز در سطح استان در خدمت مردم است افزود: با رعایت مقررات و قوانین طعم شیرین امنیت را در بهار زیبای طبیعت برای خود و دیگران به ارمغان آورده و نشاط، سلامتی و آرامش خاطر را هدیه کنیم .
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد : مشارکت مردم با پلیس در تامین نظم و امنیت طراوت بهار را دلپذیرتر کرده و با رعایت قوانین و مقررات می توان امنیت را زینت بخش نوروز کرد.
 جعفری به رانندگان توصیه کرد: جهت اجتناب از تصادف و تبعات تلخ و جبران ناپذیر آن از اعمال مخاطره آمیز و تخلفات اتفاق ساز همچون سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.
 وی با تاکید بر اینکه رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی الزامی است گفت : آمارهای پلیس راهنمایی و رانندگی بیانگر این واقعیت تلخ است که بخش قابل توجهی از تصادفات رانندگی در جاده‌ها به دلیل بی‌توجهی راننده به جلو رخ می‌دهد که استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی یکی از این موارد است.
 این مقام انتظامی تصریح کرد : پلیس زنجان در ایام نوروز تمهیدات گسترده ایی را برای تامین امنیت مطلوب مسافران و همشهریان در نظر گرفته و با استفاده از کلیه توان خود تلاش می کند از وقوع جرائم و تصادفات پیشگیری کند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.