امنیت را نمی‌توان در کشور با نسخه‌کلی اجرا کرد

۳۰ آبان ،

رییس سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا گفت: مشارکت جامعه علمی در برقراری نظم و امنیت بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش تفسیری خبرنگار«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان‌جنوبی، سردار محمد قصری در جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش ملی نظم و امنیت خراسان‌جنوبی در بیرجند گفت: با توجه به روابط بین اساتید و دانشجویان این طرح می‌تواند حضور دانشجویان را نیز در برقراری نظم و امنیت به دنبال داشته باشد.

وی افزود: فراهم‌شدن توصیف دقیق و علمی از وضعیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خراسان‌جنوبی از اهداف این همایش است.

قصری در خصوص برنامه‌های این همایش گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان امنیت را در سراسر کشور با نسخه‌ای کلی اجرا کرد.

وی ادامه داد: لازم است ویژگی‌های استان‌ها را شناخته و متناسب با آن ویژگی‌ها بعضی برنامه‌های امنیتی و انتظامی مناسب را برای خدمت رسانی به مردم ارائه دهیم.

قصری بیان کرد: در جهتی این برنامه، سلسله همایش‌هایی با موضوع شناخت جغرافیای استان و رابطه آن با نظم و امنیت استان صورت می‌پذیرد که امیدواریم با ترکیب بوجود آمده از جامعه دانشگاهی و مردم در چند ماه آینده شاهد برگزاری مناسب این همایش باشیم.

وی اظهارکرد: همایش‌های جغرافیایی عمدتا دو موضوع را در دست دارد که شامل رابطه جغرافیای طبیعی، اقتصادی، انسانی و فرهنگی با جغرافیای جرم است.

به گزارش تفسیری ایسنا، همایش ملی نظم و امنیت خراسان‌جنوبی همزمان با ۴ و ۵ اردیبهشت ماه سال آینده در بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.