امیدوارم شهرآورد پایان بدشانسی‌ داماش باشد

۰۹ام بهمن ،

 حمید درخشان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی داماش و ملوان، اظهار کرد: اولین بار است که حضور در شهرآورد گیلان را تجربه می‌کنم و امیدوارم این حضور با موفقیت داماش همراه شود.

وی افزود: بنده بارها به عنوان بازیکن و مربی در شهرآورد پایتخت حضور داشتم اما حساسیت این شهرآورد از بازی استقلال و پرسپولیس نیز بیشتر است.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه این بازی گفت: در دیدارهای قبلی فرصت‌های گلزنی خوبی را به دلیل کم دقتی مهاجمان از دست دادیم و در نتیجه‌گیری بدشانس بودیم اما امیدواریم در مقابل ملوان قدر فرصت‌ها را بدانیم و این دیدار پایان بدشانسی‌های داماش باشد.

وی با بیان اینکه در مقابل ملوان به دنبال کسب نتیجه هستیم، خاطرنشان کرد: به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم تا تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از تماشای این شهر آورد لذت ببرند.

درخشان با اشاره به غایبان داماش در این بازی اذعان کرد: در مقابل ملوان علیرضا جهانبخش را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و حضور مرتضی ابراهیمی، علیرضا نیکبخت و کبه در این دیدار به دلیل مصدومیت هنوز مشخص نیست.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران دربارهٔ نحوه برخورد تند محمد مومنی با تماشاگران در پایان دیدار داماش و مس کرمان، تصریح کرد:  تماشاگران سرمایه‌های اصلی باشگاه داماش می باشند و دست همه آنها را می‌بوسم و برای ما قابل احترام می باشند.

سرمربی داماش اضافه کرد: هواداران ما حق دارند و روزهایی که ما در کسب نتیجه ناکام بودیم آنها فهیم بودند و تشخیص دادند که تیم خوب بازی کرده است.

وی دربارهٔ راهکارهای لازم برای حل مشکل گلزنی مهاجمان داماش یادآور شد: ما در تمرینات روی این موضوع کار می‌کنیم اما در چند بازی بازیکنان با وجود اینکه تلاش کردند به در بسته خوردند و به همین دلیل اکنون دچار یک مشکل روحی و روانی شدند.

درخشان با بیان اینکه اکنون مهاجمان ما استرس دارند و  این موضوع به جوان بودن آنها مربوط می‌شود، اذعان کرد: امیدواریم این مسئله در برابر ملوان تکرار نشود و استرس ناخواسته از تیم ما دور و با گلزنی این بار روانی کم شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.