امیدوارم فدراسیون خارج از برنامه عمل نکند

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در مسابقات لیگ برتر امسال یکی از مدعیان کسب سکو محسوب می شود.

عباسعلی میر حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه چند ماهی است که تمرینات را به طور منظم و منسجم دنبال می کنیم و آمدگی شاگردانم به مرز ۸۵ درصد رسیده است.

وی گفت: ما تمرینات آماده سازی را براساس زمان بندی فدراسیون به طور دقیق دنبال کردیم امید دارم مسابقات لیگ برتر امسال طبق تاریخ اعلام شده سازمان لیگ فدراسیون از ۱۹ مهر ماه آغاز شود تا کارها طبق پیش بینی انجام شده پیگیری شود.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی ترکیه تیم یزد اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده ما نسبت به تشکیل اردوی تدارکاتی هشت روزه در کشور ترکیه اقدام کردیم و در طول این مدت ۶ بازی با سه تیم هاماش گانه، فنر باغچه و آرکاس برگزار کردیم که نتیجه تمام این دیدارها برد به نفع ما بود.

وی تصریح کرد: تیم هاماش گانه در رده هفتم لیگ برتر ترکیه قرار داشت تیم فنر باغچه قهرمان لیگ برتر ترکیه و اعضای آن را ملی پوشان ترک تشکیل می دادند. تیم آرکاس نیز نایب قهرمان لیگ ترکیه و همچنین لیگ اروپا محسوب می شد در ترکیب این تیم پاسور تیم ملی آمریکا، پشت خط زن کلمبیایی، سرعتی زن و دریافت کنند کانادایی حضور داشت سرمربی این تیم را سرمربی تیم ملی کانادا بر عهده گرفته بود.

وی گفت: به طور کلی در طول این شش دیدار تدارکاتی شاگردانم تحت فشار قرار گرفته و ما توانستیم بدون توجه به نتیجه عملکرد آنها را مورد آنالیز قرار دهیم.

میر حسینی گفت: با توجه به آنکه از میان بازیکنان تیم مهدی مهدوی و علی مباشری با ترکیب تیم ملی همراه بودند اردوی ترکیه باعث شد تا بازیکنان با آنها در زمان اجرای تاکتیک های تیمی و گروهی به هماهنگی مطلوب دست پیدا کنند و ما مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه هدف ما در لیگ امسال حضوری قدرتمند است، ترجیح می دهیم از این پس تمرینات را در یزد به طور منظم و منسجم دنبال کرده و دیگر احتیاجی به انجام بازی تدارکاتی نداریم ، به طور کلی برای جلوگیری ازز بروز مسائل حاشیه ای تا حدودی چراغ خاموش حرکت می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.