امیرآبادی: مربیان صلاح بدانند می‌توانم بازی کنم

۲۷م دیماه ،

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان اظهارکرد: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده است و در حال انجام بدن‌سازی هستم.

وی ادامه‌داد: اکنون نیز دو هفته است که پا به توپ شده‌ام و همراه با تیم، تمرین می‌کنم. مصدومیت من شکستگی زیر جمجمه و در رفتگی فک بود که خوشبختانه اکنون بهبود پیدا کرده‌ام.

امیرآبادی در ادامه با اشاره به این‌که تیم روند نتیجه‌گیری خوبی داشته است، عنوان‌کرد: امیدوارم بتوانیم این روند را به همین صورت ادامه دهیم. البته من فقط از یک موضوع می‌ترسم که آن هم این است که غرور، گریبان‌گیر بازیکنان تیم شود.

وی خاطرنشان‌کرد: با نتایجی که به دست آورده‌ایم، کمی انتظارات را بالا برده‌ایم ولی باید این موضوع را هم مدنظر بگیریم که اگر در ادامه شکستی هم به دست آوردیم، در فوتبال برد و باخت وجود دارد.

امیرآبادی بیان‌کرد: هدف نهایی ما کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا است و به نظرم دهکردی، مدیرعامل باشگاه و فرکی زحمت‌ بسیاری برای تیم می‌کشند که امیدوارم بتوانیم به هدف نهایی‌مان برسیم.

وی اظهارکرد: ما نگاهی به برد و باخت سایر تیم‌ها نداریم و تمام سعی و تلاش‌مان بر این است که امسال فولاد در بالای جدول باقی بماند و به نظرم انگیزه و همدلی لازم هم بین بازیکنان تیم وجود دارد.

این مدافع تیم فولادخوزستان دربارهٔ دیدار آینده تیمش برابر مس کرمان گفت: مس تیم خوبی است و فکر می‌کنم زمانی‌که هدایت این تیم بر عهده قاسم‌پور بود، عملکرد بهتری داشت. به هر حال ما فقط برای پیروزی به کرمان می‌رویم.

وی یادآورشد: شرایط تیم برای این دیدار خوب است. البته در این بازی افشین و جماعتی را به دلیل سه‌کارت بودن در اختیار نداریم ولی امیدوارم بازیکنانی که جایگزین می‌شوند، بتوانند جای این دو بازیکن را پر کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.