امیری: حمودی مبارک سپاهان باشد

۲۹خردادماه،

علی امیری دربارهٔ قراری که با علی حمودی برای جلسه‌ای دوباره با این بازیکن گذاشته بودند، اظهار داشت: پس از اینکه روز قبل نتوانستیم با علی حمودی به نتیجه برسیم، امروز جلسه دیگری با او گذاشتیم اما برخلاف قول و قراری که داشتیم او امروز در جلسه شرکت نکرد و به تازگی هم متوجه شدیم این بازیکن قراردادش را با سپاهان تمام کرده و به همین دلیل برای ظاهرسازی قصد داشته با استقلال هم مذاکره کند.این بازیکن مبارک سپاهان باشد.

به نقل از فارس، وی در خصوص روند مذاکراتشان با مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده گفت: خوشبختانه جلسه خوبی با این دو بازیکن داشتیم و طبق وعده‌ای که به هواداران داده بودیم با این دو بازیکن به توافق رسیدیم. البته باید بگویم که از دو بازیکن ممنون هستیم که با وجود مبالغ بالای پیشنهادی که داشتند، با ما به توافق رسیدند و جالب است بدانید که مبلغ قرارداد این دو بازیکن ۵۰ درصد زیر قیمتی است که از سایر تیم‌ها پیشنهاد دارند. آنها مثل برخی نبودند که پول را به باشگاه استقلال ترجیح دادند.

در حالی علی امیری از توافق با مهدی رحمتی خبر می‌دهد که مهدی رحمتی امروز در جمع خبرنگاران تاکید کرد که برای تمدید قرارداد به دفتر فتح‌الله‌زاده نرفته بوده و توافقی برای حفظ او صورت نگرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.