امکان اضافه شدن کانال های جدید به آی فیلم

معاون برون مرزی صداوسیما با بیان اینکه کانال های شبکه آی فیلم در سال های اخیر توفیقات خوبی داشته‌اند، از امکان اضافه شدن کانال های جدید به این تعداد خبر داد.

امکان اضافه شدن کانال های جدید به آی فیلم

به گزارش ممتاز نیوز، با حضور احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما، مدیران شبکه‌ها و جمعی از مدیران این معاونت آیین معارفه قائم مقام جدید معاون برون مرزی و مدیرجدید شبکه آی فیلم برگزار شد.

احمد نوروزی معاون برون مرزی، در این مراسم که در مجموعه شهید سلیمانی معاونت برون مرزی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله مهدی مجتهد، قائم مقام اسبق معاون برون مرزی و مدیر پیشین شبکه آی‌‌فیلم، برای احسان کاوه قائم مقام جدید این معاونت و مرتضی شمسی مدیر جدید شبکه آی‌فیلم آرزوی موفقیت کرد.

نوروزی با تاکید بر آشنایی احسان کاوه نسبت به سازمان صداوسیما و به طور خاص، معاونت برون مرزی افزود: خوشبختانه آقای کاوه شناخت خوبی در حوزه‌های نوین پیام دارند و علاوه بر تسلط بر حوزه خبر، از تجربیات ارزشمندی در شقوق مختلف تولیدی از جمله برنامه سازی، مستندسازی، آثار نمایشی، انیمیشن، فضای مجازی و… برخوردارند.

معاون برون مرزی ادامه داد: امیدواریم اهدافی را که در دوره جدید معاونت برون مرزی که بخشی از مسیر آن با آقای مجتهد طی شد، با وجود آقای کاوه در کسوت قائم مقامی تسریع و تقویت شود. همچنین ایشان با حفظ سمت مدیر کل تولیدات نمایشی معاونت برون مرزی را نیز برعهده دارند که این حوزه برای بنده بسیار حائز اهمیت است و ان شاءالله در این دوره، تولید آثار نمایشی با هدف خاص مخاطب برون مرزی مد نظر قرار گیرد؛ تولیداتی که مبتنی بر رسالت کاری و مسئولیت معاونت برون مرزی باشند.

احسان کاوه قائم مقام جدید معاون برون مرزی نیز در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای مهدی مجتهد در مسئولیت جدید در سازمان صداوسیما، گفت: با توجه به نکات دقیق و ظریفی که در این حکم درج شده، تمام تلاشم را خواهم کرد تا همه این موارد به علاوه موارد جدیدی که در آینده به بنده منتقل خواهد شد، پیگیری کنیم تا ان شاءالله با کمترین مسائل و مشکلات، به اهداف اصلی معاونت دست پیدا کنیم.

وی افزود: همچنین تلاش می‌کنیم در حوزه‌های نمایشی نیز بتوانیم به آن جایگاهی برسیم که جزو صادرکنندگان محصولات نمایشی باشیم و شاهد این نباشیم که تمدن‌ها، فرهنگ ها و کشورهایی که شاید تا حدودی ساختگی هستند، سوار بر این حامل جذاب پیام، ندای تمدن سازی و تمدن خواهی خود را منتشرنمایند و ما از قافله عقب بمانیم. کشوری که از منظر ملی، دینی، مذهبی جایگاه بسیار خاص و یکتایی در جهان دارد می تواند بخش هایی از این غنای فرهنگی خود را برای مخاطبان بین المللی عرضه کند و از این حامل جذاب پیام که همان فیلم، سریال و تولید آثار فاخر است بهره ببرد.

در ادامه این مراسم، معاون برون مرزی با اشاره به سابقه چندین ساله فعالیت های مدیر جدید شبکه آی فیلم در حوزه برون مرزی و سابقه و تجربه خوب میدانی وی در حوزه مقاومت افزود: امیدواریم آقای شمسی با توجه به امکاناتی که در آی فیلم وجود دارد‌ بتوانند علاوه بر تقویت این شبکه، به کانال های آی فیلم انگلیسی، آی فیلم عربی و آی فیلم فارسی ۲ توجه ویژه‌تری داشته باشند.

نوروزی افزود: کانال های شبکه آی فیلم در طی سال های اخیر توفیقات خوبی داشته‌اند و ممکن است در آینده کانال های جدیدی نیز به این تعداد اضافه شوند. ان شاءالله با رویکرد عالمانه و دقیق و با توجه به سابقه پژوهشی بسیار خوب آقای شمسی‌، کانال های زیرمجموعه آی فیلم بیش از پیش تقویت خواهند شد.

مرتضی شمسی، مدیر جدید شبکه آی فیلم نیز ضمن قدردانی از اعتماد معاون برون مرزی به وی، افزود: دغدغه و نکته اساسی که همیشه به دنبال آن بودم، ساختن یک برند است که می توان هژمونی ما را ایجاد کند. اگر هزاران برنامه بسازیم اما نتوانیم برند خود را جا بیندازیم، عملا کاری انجام ندادیم و نتوانستیم آن تاثیر لازم را روی مخاطب بگذاریم. ان شاءالله که بتوانیم در این حوزه گام های موثری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی‌برداریم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.