امکان اینکه از تعدد این هشت نفر کاسته شود وجود دارد

سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اعلام اسامی مورد تایید شده از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: با اعلام اسامی کاندیداهای مورد تایید برای احراز پست ریاست جمهوری در واقع ما یک مرحله از انتخابات را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اصل ۱۱۵ قانون اساسی اضافه کرد: طبق این اصل شورای نگهبان به عهد خود در معرفی کاندیداهای اصلح وفا کرد. مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه از همه نوع سلیقه سیاسی در بین اسامی معرفی شده وجود دارد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با آغاز تبلیغات کاندیداهای معرفی شده ما شاهد یک رقابت فشرده همراه با شور و نشاط انتخاباتی در صحنه سیاسی کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از جریان‌های سیاسی شعارهایی در مورد اتحاد، همدلی و پیشرفت مطرح کرده‌اند، گفت: چون در دنیای احتمالات زندگی می‌کنیم امکان اینکه از تعدد این هشت نفر کاسته شود وجود دارد. جوانی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است نه سیاسی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مدافع انقلاب، نظام و مردم است و این نهاد مردمی بر اساس معنویات رهبری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

وی با اشاره به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: پیام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان این است، که واقع‌نگر باشند، از گذشته درس بگیرند و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند. مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ملت ایران یک ملت مقاوم، باهوش و همیشه در صحنه است که اسیر توطئه‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جهان به زودی دوباره نظاره‌گر حماسه سیاسی ایرانیان است، افزود: دشمنان ایران بدانند اگر بخواهند با حیله‌ها و نقش‌ها در خلق این حماسه خللی ایجاد کنند، دچار خسارت‌های بزرگی می‌شوند. جوانی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حزب یا یک گروه سیاسی نیست که از کاندیدا یا جریان سیاسی خاصی دفاع کند بلکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی و پاسدار انقلاب است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در معرفی نامزد اصلح گفت: اگر مردم به سخنان رهبری معظم له در تعیین نامزد اصلح توجه کنند می‌توانند با خیال آسوده و راحت‌تر کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به ملاک‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح تاکید کرد: کاندیدای اصلح کسی است که به انقلاب، رهبری و مردم وفادار، پایبند به قانون و ارزش‌های انقلاب و اسلام، با تجربه و توانمند در اداره کشور باشد و توانایی رفع مشکلات، روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر دشمنان را داشته باشد و همچنین مردمی و مردم‌گرا باشد.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج کاری به انتخابات ندارند، اما در برنامه‌های گوناگون مانند برنامه‌های بصیرتی جهت تقویت مشارکت هر چه بیشتر فعالیت‌های مثمرثمری را انجام می‌دهد.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.