امکان لغو جلسه رای اعتماد فردا نیست!

اسفند ۱۴۰۲

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت : به لحاظ قانونی امکان به تاخیر انداختن جلسه رای اعتماد فردا وجود ندارد .

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت : به لحاظ قانونی امکان به تاخیر انداختن جلسه رای اعتماد فردا وجود ندارد .

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،محمد دهقانی نقندر، در گفت و گو با ایران خبر و در واکنش به درخواست بعضی نمایندگان ، که به سبب تعطیلات اخیر ، از احتمال لغو جلسه رای اعتماد فردا خبرداده بودند ، گفت : طبق قانون نمایندگان، یک هفته بعد از معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس ، فرصت دارند که سوابق و برنامه های وی را بررسی کنند ، اکنون نیز چند روز زمان برای انجام تحقیقات وجود داشته است .
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه محمود گودرزی، یکشنبه در فراکسیون ها حاضر می گردد ، گفت : وکلای ملت فردا هم فرصت دارند ، تصمیم نهایی خود را دربارهٔ رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بگیرند، تا جایی که من اطلاع دارم اکنون نیز گروهی از نمایندگان ، تحقیقات لازم را دربارهٔ آقای گودرزی انجام داده اند .
عضو هیات رییسه مجلس در ادامه با یا آوری اینکه طبق قانون وزراتخانه را تنها برای سه ماه می توان با سرپرست اداره کرد ، گفت : از امروز ،آقای شریعتمدرای حق امضا در وزارت ورزش و جوانان ندارند و طبیعتا به تاخیر انداختن جلسه فردا ، به لحاظ قانونی نه مقدور است و نه مطلوب می باشد.

نماینده چناران و طرقبه همچنین گفت : چنانچه فردا هم به هر سببی اقای گودرزی نتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد، دیگر در قانون پیش بینی ای برای ادامه اداره وزارت ورزش و جوانان با سرپرست نشده است ، مگر به اذن رهبر انقلاب ، یعنی از این به بعد تنها با اجازه ایشان است که سرپرست می تواند همچنان حق امضا داشته باشد.


امیدوارم  فردا  صحبتهای رییس جمهور به رای وزیر بیافزاید

دهقانی  دربارهٔ رویکرد کلی مجلس نسبت به چهارمین وزیر پیشنهای وزارت ورزش و جوانان گفت : آنچه که من تا کنون دیده ام ، علی اقاعده نباید مشکل خاصی در رای اعتماد به آقای گودرزی وجود داشته باشد ، فقط با توجه به تجریه هفته قبل
امیدوارم که رییس جمهور نیز ، با سخنان خود در دفاع از اقای گودرزی اینبار به رای وزیر پیشنهادی بیافزایند .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.