امکان گردش مجازی در دانشگاه آزاد کرج فراهم شد

۱۰اردیبهشت،

154-10.jpg

با تلاش‌های کارشناسان دفتر فناوری و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، تور مجازی ۳۶۰ درجه این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، این تور مجازی با دارا بودن ۱۳۰ موقعیت مکانی با قابلیت چرخش امکان حضور مجازی را برای دانشجویان و داوطلبان تحصیل در این دانشگاه را فراهم می‌کند.

تور مجازی این امکان را به بازدید کننده می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه بتواند در فضای آن حرکت کرده و در صورت نیاز از داخل ساختمان‌ها و اتاق‌ها نیز بازدید کند.

در این بازدید مجازی، کاربر می‌تواند با دانشکده‌ها، امکانات آموزشی و پژوهشی، آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، امکان و تسهیلات عمومی از جمله امکانات ورزشی، سالن‌های غذاخوری، اماکن فرهنگی و …. به طور کامل آشنا شده و در محوطه دانشگاه در مسیر دلخواه حرکت کند.

از دیگر ویژگی‌های این تور مجازی که در دانشگاه‌های سایر کشورهای جهان هم راه‌اندازی شده است، این است که امکان جذب دانشجوی خارجی را فراهم می‌کند.

نرم افزار این تور مجازی با ارائه نقشه سه بعدی دانشگاه و لینک موقعیت تصویری منتخب روی آن، امکان حرکت بر فراز نقشه سه بعدی دانشگاه و انتخاب یک موقعیت تصویری خاص را هم به کاربر می‌دهد.

در حال حاضر دسترسی به تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از طریق نشانی اینترنتی kiau.ac.ir/vt فراهم شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.