امیدوارم ˝برف˝ در موقعیت مناسبی اکران شود/ نمایش˝برف˝ در دانشگاه علم و صنعت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مهدی رحمانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

مهدی رحمانی از اکران ویژه فیلم ˝ برف˝ در دانشگاه علم و صنعت خبر داد.

مهدی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ در خصوص زمان اکران آخرین ساخته‌اش،”برف” گفت: هنوز تصمیم‌گیری دقیقی دربارهٔ زمان اکران این فیلم گرفته نشده است. اما امیدوارم فیلم در زمانی اکران شود که مخاطبان با آن همراه شوند و نزدیک جام جهانی فوتبال و ماه مبارک رمضان به ما اکران ندهند.

رحمانی ادامه داد: امسال همه فیلم‌سازان و صاحبان فیلم‌ها تمایل دارند که فیلم‌هایشان را همزمان با عید فطر اکران کنند که با توجه به تعدد فیلم‌های متقاضی در اکران عید فطر، تعداد بسیاری از فیلم‌ها خارج می‌مانند. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که “برف” را در زمان مناسبی روی پرده بفرستیم.

رحمانی در خصوص فعالیت‌های تازه‌اش در سینما گفت: مشغول تحقیق برای فیلمنامه تازه‌ام هستم و به زودی این مراحل به پایان خواهد رسید.

رحمانی دربارهٔ اکران‌های دانشگاهی فیلم “برف” گفت: بعد از جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های بسیاری در دانشگاه به اکران در آمدند. از سوی دانشگاه‌های مختلفی هم برای اکران این فیلم به ما درخواست داده شد و من تشخیص‌ام بر این است که اکران فیلم “برف” در دانشگاه‌ها را به زمان دیگری موکول کنم.

مهدی رحمانی یادآور شد: البته شنبه (ششم اردیبهشت ماه) فیلم “برف” در دانشگاه علم و صنعت اکران می‌شود و بعد از آن جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد. نمایش این فیلم راس ساعت ۱۱ صبح در این دانشگاه آغاز خواهد شد. 

فیلم “برف” سومین ساخته مهدی رحمانی پس از فیلم‌های “دیگری” و “پنهان” است. داستان “برف” حکایت از شرح حال یک روز از زندگی خانواده‌ای شهری دارد که در تدارک برگزاری مراسم خواستگاری تنها دخترشان می باشند.

رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی‌مرام بازیگران فیلم “برف” می باشند. از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به حسن حسندوست: تدوین، فرهاد کی‌نژاد: مدیر تولید، امین جعفری: مدیر فیلمبرداری، مهرداد میرکیانی: طراح گریم، یدالله نجفی: صدابردار، ویدا روشنی: طراح صحنه و لباس، محسن کلکو: عکس و منصور میرشکاری: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز اشاره کرد.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.