امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام جهانی برسد

داور ایرانی حاضر در جام جهانی فوتسال گفت: از اینکه به عنوان نماینده جامعه داوری ایران در جام جهانی حضور دارم بسیار خوشحالم .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا سهرابی در مورد حضور ایران در جام جهانی فوتسال گفت: با توجه به اینکه میزبان جام جهانی فوتسال تایلند است و یک کشور آسیایی میزبان مهمترین تورنمنت فوتسال جهان شده، مسلما داوران آسیایی هم باید در این جام به خوبی خودشان را نشان دهند. از آسیا داوران کشورهای ایران، ژاپن، استرالیا، کره جنوبی، قرقیزستان، ازبکستان، لبنان وچین هستند.
وی ادامه داد: ما چهارسال زیر نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم و اولین بار هم نیست که داور جام جهانی می شوم. در سال ۲۰۰۸ هم در جام جهانی فوتسال برزیل، حضور داشتم.  داوری فوتسال در کشورهای صاحب نام وضعیت خوبی دارد.داوران ایرانی، برزیلی و اسپانیایی جایگاه ویژه ای در قضاوت فوتسال جهان دارند اما متاسفانه برای داوران و خوشبختانه برای فوتسال آن کشورها، داوران کشورهای صاحب نام زمانی که تیم ها به مرحله نیمه نهایی می رسند طبق روالی که وجود دارد از لیست خارج می شود.
سهرابی گفت: البته آرزو دارم که تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام جهانی فوتسال برسد اما اینکه می توانم به عنوان نماینده جامعه داوری ایران در جام جهانی که بالاترین سطح است حضور داشته باشم خوشحالم.
من هر سال در مالزی تستهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را پشت سر می گذارم و تنها داوری آسیایی بودم که در رقابتهای جام ملتهای فوتسال اروپا قضاوت کردم. البته داوران جام جهانی آخرین اردویشان را در چک پشت سرگذاشتند که من یکی از داورانی بودم که بالاترین نمرات را گرفتم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.