امیدوارم سازمان سینمایی فضای نویی را برای تسریع در امور ایجاد کند

امیدوارم سازمان سینمایی فضای نویی را برای تسریع در امور ایجاد کند

جواد مزد آبادی در گفتگو با هنرنیوز:

امیدوارم سازمان سینمایی فضای نویی را برای تسریع در امور ایجاد کند

یک کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به چارت جدید سازمان سینمایی کشور گفت: امیدواریم مشکلات عدیده سینما با ایجاد معاونت های جدید مرتفع گردد.

تاریخ : چهارشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۳:۰۰

جواد مزدآبادی کارگردان سینما و تلویزین در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد عملکرد معاونت‌های جدید سازمان سینمایی کشور افرود: معتقدم هر گونه تصمیم گیری، جا به جایی و ایجاد تشکیلات جدید در سازمان سینمایی کشور باید در راستای گره گشایی از کار سینماگران باشد به گونه ای که سینماگران احساس کنند تشکیلات جدید، فضای نویی را برای تسریع در امور ایجاد کرده است.
کارگردان فیلم سینمایی «طاووس‌های بی‌‌پر» اضافه کرد: دست اندرکاران سینما همواره به دنبال فضای امنی هستند تا بتوانند ایده‌ها و دغدغه‌های‌شان را به فیلم تبدیل کنند؛ لذا اگر مسئولیت‌های جدیدی که در سازمان سینمایی کشور تعریف شدند توانستند این فضای امن را به سینماگران هدیه دهند، بی‌شک هنرمندان سینما و فیلمسازان نیز از این مسئولیت‌ها استقبال و حمایت خواهند کرد.
وی با اشاره به سختی‌های تولید و افزایش

ارزیابی از عملکرد معاونت های تازه تاسیس سازمان سینمایی نیازمند زمان است بنابراین هنوز برای ارزیابی ؛ قدری زود هنگام است اما امیدوارم نتیجه همان باشد که همگان انتظار داریم.

هزینه های ساخت یک فیلم تصریح کرد: امروزه تولید و ساخت یک فیلم مستلزم هزینه‌های زیاد است ضمن اینکه بسیاری از دستمزدها نیز افزایش یافته است این در حالی است که بعد از تولید و در زمان اکران فیلم نیز؛ همواره فیلمسازان و بویژه تهیه کنندگان از اکران‌های خوب و مناسبی برخوردار نیستند لذا با توجه به همه این شرایط‌، تنها خواسته سینماگران از مسئولین سینما و ایجاد دو معاونت جدید در سازمان سینمایی کشور، حمایت همه جانبه از تولید و اکران فیلمهاست، امری که بدون حمایت دولت امکان پذیر نخواهد بود.

مزد آبادی خاطرنشان کرد: حمایت دولت از تولید و اکران، سبب دلگرمی فیلمسازان برای خلق آثار بعدی خواهد شد و در نتیجه چرخ سینما نیز خواهد چرخید اما امروزه متاسفانه بسیاری از فیلم‌ها از فروش خوبی برخوردار نیستند و اگر قرار باشد مسئولین سینمایی هم با ایجاد موانع دست و پاگیر، مشکلی بر مشکلات تولید و اکران بیفزایند دیگر نباید ساخت فیلمهای فاخر و قابل اعتنایی را انتظار داشت.
کارگردان مجموعه تلویزیونی «چارچرخ» یاد آور شد: ارزیابی از عملکرد معاونت‌های تازه تاسیس سازمان سینمایی نیازمند زمان است بنابراین هنوز برای ارزیابی؛ قدری زود هنگام است اما امیدوارم نتیجه همان باشد که همگان انتظار داریم.
وی گفت: ایجاد و تاسیس یک پست و مسئولیت هنگامی از خروجی مثبتی برخوردار است که علاوه بر اینکه بر اساس نیاز و ضرورت ایجاد شده باشد از سوی دیگر از پشتوانه علمی و منطقی نیز برخوردار باشد؛ لذا امیدواریم ایجاد معاونت های جدید در سازمان سینمایی نیز از پشتوانه کارشناسی و علمی برخوردار باشد البته درستی یا نادرستی این موضوع را خروجی های این معاونت ها در چند ماه آینده به اثبات خواهند رسانید.

کد خبر: ۴۵۵۰۰

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.