امیدوارم مردم با لطف و انصاف به یه تیکه زمین نگاه کنند

۱۱م آذر ،

داریوش ارجمند با بیان این که سریال « یه تیکه زمین » در شبکه خانواده و زندگی نمایش داده می گردد گفت: امیدوارم مردم با انصاف و لطف به آن نگاه کنند و از آن بهره ببرند چرا که با این نیت ساخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو داریوش ارجمند بازیگر نقش حاج حیدر گفت: سعی کردیم حرف‌هایی که لازم است را  بزنیم، نمی خواستیم معلم اخلاق شویم قصدمان این است که این گفته‌ها تلنگری برای بهبود شرایط  باشند.
بازیگر سینما و تلویزیون افزود: برای تاثیر گذاشتن بر روی مخاطب باید حرف نو و اندیشه نو داشت؛ کلیشه، نصیحت و پند تکراری مخاطب را فراری می‌دهد و تاثیر گذار هم نیست؛ در این سریال مثل هر کار هنری دیگری شعور پنهانی وجود دارد که گاهی صورت شعاری پیدا می ‌کند.
این بازیگر دربارهٔ نقش حاج حیدر گفت: حاج حیدر مردی سنتی و پرهیزکار است که حلال و حرام سرش می‌شود؛‌ این نانوا که اهل تکیه است، تلاش می‌کند فرزندانش را خوب تربیت ‌کند اما بعدها به واسطه پسرانش مشکلاتی در زندگی اش پدیدار می شود که حاج حیدر را نیز به دردسر می‌اندازد.  
او افزود: به نظر من حاج حیدر در یه تیکه زمین شخصیت پردازی بسیار خوبی دارد. او از تبار مردانی است که روزی سرمایه این سرزمین بودند و حالا با تغییر ارزش‌ها زندگیشان دستخوش تحولاتی شده است.  
این بازیگر تصریح کرد: این سریال در واقع تلنگری به بزرگ ترهاست، قصد پند دادن نداریم اما می‌خواهیم در حد توانمان یادآوری کنیم که نسبت به مسائل تربیتی فرزندانشان هشیار باشند و همه مسولیت را بر عهده مدرسه، دانشگاه و جامعه نیاندازند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.