امیدوارم همه هنرمندان ،شادی و هنرشان را با بیماران خاص تقسیم کنند

آرشیو خبرسینما و تلویزیون کد مطلب: ۳۱۰۹۳     

عطشانی در مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی آقای الف

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

با تقدیر از سازندگان و دست اندرکاران فیلم سینمایی آقای الف در مراسم پایانی برنامه ویژه اکران این فیلم که با همکاری موسسه خیریه سپاس از سه شنبه ۱۱ تیرماه امسال به مدت سه روز در سینما فرهنگ تهران برگزار شده بود، درآمد حاصل از فروش سه روزه این فیلم به بهبود یافتگان و بیماران سرطانی اختصاص یافت.

یکشنبه ۱۶ تیر ساعت ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری هنر ایران،  اکران فیلم سینمایی “آقای الف” در مراسم پایانی این برنامه ویژه که با حضور چشمگیر و قابل توجه تعدادی از بهبودیافتگان، داوطلبان، مدیران چند موسسه خیریه، عوامل تولید فیلم، هنرمندان و استقبال مردم علاقه مند برگزار شد از سازندگان فیلم سینمایی آقای الف تقدیر به عمل آمد. به نقل از یکی از مسئولان موسسه خیریه سپاس به سبب پیشگام بودن این موسسه در ارتقا سطح کیفی بیماران مبتلا به سرطان و بهبود یافتگان، اولین فیلم سه بعدی ایرانی را به این سبب برای اکران انتخاب کرد تا در این زمینه نیز جزو اولین‌ها باشد. به نقل از وی برنامه های فرهنگی و هنری با حضور بهبود یافتگان و بیماران سرطانی در صورت آمادگی صاحبان آثار فرهنگی و هنری توسط این موسسه ادامه خواهد یافت.

کارگردان فیلم سینمایی آقای الف نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی با ابراز خرسندی از اینکه آقای الف پیشگام چنین حرکت پسندیده ای شده آرزو کرد تا سایر هنرمندان نیز شادی و هنر خود را با بیماران خاص به اشتراک بگذارند. همچنین در پایان این برنامه اعلام شد: علاقمندان به آشنایی و فعالیت در موسسه خیریه سپاس می‌توانندروزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعدظهر با شماره ۲۲۸۶۸۶۷۵ تماس حاصل کنند و از نحوه کار و فعالیت این موسسه و چگونگی همکاری با آن آگاهی حاصل کنند.

عوامل سازنده فیلم سینمایی آقای الف عبارتند از: کارگردان: علی عطشانی، بازیگران: پوریا پورسرخ ، شاهین نجومی، لیلا اوتادی، مهدی فقیه، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی مقدم و نیما شاهرخ شاهی. طراح۳D: بابک محقق، فیلمنامه: امیر علی محسنین، مدیر تصویربرداری: محمد فضیله، مسئول تروکــــاژ:آیدین آریایی نژاد، منشی صحنه: شیدا یوسفی، روابط عمومی اکران: لاله محمودی، ندا تهرانی، عکاس: بابک برزویه، مدیر تولید: عباس کلانتری، مدیر صدابرداری: حمیدرضا اسلامی  

انتهای پیام/


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.