امیدوار رضایی: استقلال حامی مالی ندارد

‘امیدوار رضایی’ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از شرط های باشگاه استقلال برای حامیان مالی این است که در ابتدا ۱۰ تا ۲۰ میلیارد ریال به باشگاه بپردازند و پس از آن به طور رسمی به عنوان حامی مالی باشگاه معرفی شوند و فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که این شرط محقق نشود مجبوریم حامی مالی را تغییر دهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با ابراز گلایه از افرادی که این باشگاه به آنها به عنوان حامیان مالی اعتماد کرد اما وقت باشگاه را بدون حاصل شدن نتیجه گرفتند افزود: متاسفانه این موضوع سبب هدر رفتن وقت باشگاه استقلال و فرصت سوزی شد.

رضایی با قدردانی از اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال که قرارداد خود را بدون دریافت حتی یک ریال ثبت کردند اظهار داشت:برخی بازیکنان لیگ برتری با حضور در باشگاه، مذاکراتی نیز برای پیوستن به استقلال انجام دادند اما با توجه به اینکه باشگاه اعتبار مالی برای پرداخت به آنان نداشت به دیگر تیم های لیگ برتری رفتند و ۳۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را در ابتدا دریافت کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه مشکلات مالی این باشگاه به امسال یا پارسال مربوط نمی شود افزود: این مشکلات همیشه وجود داشته اما خوشحالیم که امسال با درایت مدیریت باشگاه، تیم استقلال به خوبی شکل گرفت.

رضایی اظهار امیدواری کرد که مشکلات مالی استقلال با پیگیری های مستمر ‘علی فتح الله زاده’ مدیرعامل باشگاه استقلال برطرف و قول هایی که به بازیکنان تیم داده شده است هر چه سریعتر عملی شود.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای هیات مدیره پیشنهاد کاهش تعداد اعضای هیات مدیره به ۳ نفر را به ‘محمد عباسی’ وزیر ورزش و جوانان ارایه کرده اند تصریح کرد: تصمیم گیری در این خصوص بر عهده عباسی است و همه اعضای مدیره نیز در انتظار اعلام نظر وزیر ورزش و جوانان هستند.

رضایی در خصوص وضعیت پیوستن ‘جواد نکونام’ به تیم استقلال گفت: معاون باشگاه و سرمربی تیم پیگیر این موضوع هستند، هر چند تیم استقلال اکنون چند بازیکن همچون ‘جواد نکونام’ دارد اما امیدواریم کاپیتان تیم ملی نیز به جمع آبی پوشان اضافه شود و از این بابت خوشحال شویم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه نباید حاشیه وارد این تیم شود افزود: استقلال بر اساس هدف سرمربی و خواست هیات مدیره برای قهرمانی در آسیا بسته شده است که امیدواریم بستر لازم از نظر مالی نیز فراهم شود و با حمایت های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم به هدف مورد نظر دست یابیم.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه امشب (جمعه) در نخستین دیدار خود در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان است.

به گزارش ایرنا، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ساعت برگزاری این دیدار را ابتدا ۲۰ و ۴۵ دقیقه جمعه اعلام کرد و سپس به ساعت ۲۲ تغییر داد، ساعت برگزاری این دیدار مجددا به ۲۲ و ۱۵ دقیقه تغییر کرد این در حالی است که احتمال تغییر مجدد ساعت برگزاری این دیدار از سوی سازمان لیگ به ۲۲ و ۳۰ دقیقه نیز می رود.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۴۷۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.